گروه حوادث: هنرمند نقاش که تنهایی خود را با گربه‌هایش سپری می‌کرد، با شکایت ساکنان محل زندگی‌اش به خاطر ایجاد مزاحمت و عدم رعایت بهداشت شهروندی، به دادسرا احضار شد. به گزارش «جام‌جم»، اوایل مهرماه امسال مردی با مراجعه به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از مرد همسایه‌اش به خاطر نگهداری تعدادی گربه در مجتمع محل سکونتش شکایت کرد. مرد شاکی در اظهاراتش به بازپرس پورمقدس، گفت: چندی پیش به مجتمع محل حادثه نقل مکان کرده بودم که متوجه شدم ساکنان مجتمع از مالک آپارتمان واحد 6 که در طبقه سوم زندگی می‌کرد و از قدیمی‌ترین افراد مجتمع بود، دوری می‌کنند و حاضر نیستند به خانه وی رفت و آمد کنند.
کد خبر: ۲۸۸۳۲۹

وقتی از ساکنان مجتمع دلیل دوری از مرد همسایه را پرسیدم، عنوان کردند: او هنرمند نقاشی است که سال‌هاست در آپارتمانش به تنهایی زندگی می‌کند و تنها سرگرمی‌اش، نگهداری تعدادی گربه در خانه‌اش است و حتی 2 اتاقک در پارکینگ و پشت‌بام مجتمع برای آنها تعبیه کرده و آنها را در این دو محل نگهداری می‌کند، که همین موضوع باعث شده است مدام گربه‌ها از این دو اتاقک بیرون بیایند و در راهروهای مجتمع و پارکینگ سرگردان شوند.

وی افزود: یک هفته از آمدنم به این مجتمع گذشته بود که متوجه شدم گفته‌های آنها صحت دارد و گربه‌های مرد همسایه باعث بیمار شدن اعضای خانواده‌ام و به مخاطره انداختن بهداشت ساکنان مجتمع شده‌اند. بنابر این با مراجعه به خانه مرد همسایه به او اعتراض کردم، ولی بی‌فایده بود.

مهمان‌ها را زخمی می‌کردند

مرد شاکی ادامه داد: مزاحمت گربه‌های مرد همسایه ادامه داشت تا این‌که چند بار این حیوان‌ها روی کفش مهمان‌هایم خرابکاری کردند و با حمله به سوی آنها، باعث زخمی شدن 2 نفر از آنها و بیمار شدن بچه‌های آنها شدند که همین موضوع باعث بروز اختلاف‌هایی میان خانواده من و اقوام و دوستانم شد.

اعضای خانواده‌ام و ساکنان مجتمع، دیگر امنیت جانی و روانی ندارند و با به دنیا آمدن 2‌بچه‌گربه مرد همسایه، اذیت‌های گربه‌ها بیشتر شده است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران به محل مورد نظر - در یکی از خیابان‌های شمال غرب تهران- عزیمت کردند و در تحقیق از ساکنان مجتمع متوجه شدند موضوع صحت دارد و مرد نقاش به همراه 7 گربه خود در فضای نامطلوب بهداشتی زندگی می‌کند.

به این ترتیب، کارشناسان بهداشت محیط به منزل مرد نقاش رفتند و پس از بررسی محل اعلام کردند؛ جایگاه نگهداری گربه‌ها، بسیار نامطلوب است و این موضوع، تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی است و مرد نقاش هر چه زودتر باید در قرنطینه قرار گیرد و گربه‌ها از آپارتمان خارج شوند. با ثبت اظهارات کارشناس بهداشت محیط، هنرمند نقاش به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2‌تهران انتقال یافت و مورد تحقیق قرار گرفت.

خواهش مرد نقاش برای بیرون نکردن گربه‌هایش

هنرمند نقاش - متهم- در اظهاراتش به بازپرس پورمقدس گفت: سال‌هاست ازدواج نکرده‌ام و تنها زندگی می‌کنم و تنها دلخوشی‌ام پس از بوم و رنگ، بودن در کنار گربه‌هاست. اگر آنها را از من بگیرند، زندگی‌ام به آخر خط می‌رسد. می‌دانم گربه‌ها برای ساکنان مجتمع ایجاد مزاحمت کرده‌اند، ولی عاجزانه از شما می‌خواهم مادر گربه‌هایم را از بچه‌هایش جدا نکنید و اجازه دهید 2‌ماه دیگر در خانه‌ام بمانند؛ بعد خودم آنها را از آپارتمان بیرون می‌برم. بازپرس پرونده با شنیدن اظهارات متهم، از او خواست تا یک هفته دیگر، گربه‌ها که آرامش و بهداشت ساکنان مجتمع را بر‌هم زده‌اند، از خانه بیرون کند، در غیر این صورت آنها را خارج و خانه‌اش را پلمب خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها