با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد

گشایش جشنواره کریمه اهل بیت (س) در قم

سومین جشنواره فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۸۸۱۶۹

به گزارش واحد مرکزی خبر، این جشنواره با مراسم خطبه خوانی و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم مطهر آن حضرت آغاز شد .

برگزاری نمایشگاه کریمه اهل بیت (س) ، نشست های تخصصی و معرفتی و معرفی آثار برگزیده ارسالی به دبیرخانه از دیگر بخش های جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) است .

حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به آغاز برگزاری سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) در قم و هفتمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در بیشتر استانها به ویژه مشهد گفت : این گونه برنامه ها باعث پیوند بیشتر مردم با اهل بیت علیهم السلام خواهد شد .

آیت الله مسعودی خمینی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) هم در سخنانی با تبریک این میلاد خجسته ، اهل بیت علیهم السلام را بهترین نعمت برای انسانها برشمرد و گفت : عشق واقعی به اهل بیت علیهم السلام می تواند باعث اطاعت از خداوند متعال شود .

در نمایشگاه کریمه اهل بیت (س) که امروز در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) افتتاح شد ، هزار و 200 اثر در زمینه های مختلفی چون خطاطی ، معرق کاری ، کتاب ، نقاشی و نرم افزار در 70 غرفه عرضه شده است.

این نمایشگاه تا پنجم آبان برای بازدید علاقه مندان دایر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها