2 نفر از متهمان پرونده قتل یک مرد 60 ساله که بر اثر شلیک 2 گلوله از اسلحه کلاشنیکف کشته شده بود ، شب گذشته دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۸۸۰۳۲

به گزارش فارس،‌ ساعت 11 شب 26 بهمن سال 86 مأموران کلانتری 121 سلیمانیه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک جنایت با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یک مرد 60 ساله به نام رضا بر اثر اصابت 2 گلوله اسلحه کلاشینکف به بدنش به شدت زخمی شده و به قتل رسیده است.

شهریاری بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد 5 گلوله از این اسلحه شلیک شده است که تنها 2 گلوله به رضا برخورد کرده است.

وی ادامه داد: شاهدان حاضر در صحنه درگیری مدعی شدند 2 خواهرزاده رضا به نام‌های خیرالله و میرزا کریم به همراه یکی از دوستانشان به نام عباس در محل حادثه حضور داشته‌اند که پس از وقوع حادثه از محل متواری شده‌اند. تحقیقات برای دستگیری این افراد آغاز شد تا اینکه پس از گذشت 2 سال مأموران شب گذشته مخفیگاه این افراد در حوالی ورامین را شناسایی کردند.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: مأموران با اخذ نیابت در محل حاضر شدند اما عباس از محل متواری شد و تنها خیرالله و میرزا کریم دستگیر شدند. این افراد مدعی شدند عباس زمان حادثه اسلحه به همراه داشته و وی به سمت رضا دایی آنها شلیک کرده و سپس از محل متواری شده‌ است.

شهریاری درباره این پرونده گفت: تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده و همچنین دستگیر کردن عباس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها