جام‌جم: علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی در نشست بررسی عملکرد و برنامه‌های فدراسیون بسکتبال، گفت: در صورت فراهم بودن شرایط، در کنار مجموعه شهید کشوری خانه مجهز بسکتبال بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی ساخته خواهد شد و در استان‌ها نیز زمینه‌ای فراهم خواهد آمد تا هیات‌های بسکتبال از سالن‌های موجود حداکثر بهره را ببرند ضمن این‌که باید در اسرع وقت جوایز معوقه قهرمانان بسکتبال پرداخت شود.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۸

بازگشت حدادی در اوج

فارس: احسان حدادی، رکورددار پرتاب دیسک آسیا پس از یک سال دوری از میادین، روز گذشته در آخرین مرحله لیگ برتر دوومیدانی در اهواز پس از المپیک 2008 پکن، برای نخستین بار دیسک خود را 66 متر و 19 سانتی‌متر پرتاب کرد تا بازگشت خود را در اوج آمادگی اعلام کند. حدادی با این رکورد به عنوان نفر نخست تیم ملی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی آسیا در گوانگجو در کنار برادران صمیمی پرتاب خواهد کرد.

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال
شکست صبا مهر و برتری میلی‌متری مهرام

جام جم: شکست صبا مهر قزوین، مهم‌ترین حادثه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران(جام خلیج فارس) بود. در آغاز هفته دوم این مسابقات عصر روز پنجشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان صبامهر قزوین بود که در این دیدار تیم گرگانی موفق شد با حمایت تماشاگرانش77 بر 64 حریف صاحب نامش را شکست داده و نخستین شگفتی این فصل را رقم بزند. این دو تیم در پایان هفته دوم هر کدام یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارند.دیگر دیدار حساس در کاشان برگزار شد، جایی که توزین‌الکتریک میزبان تیم قدرتمند مهرام تهران بود و با وجود این‌که با حمایت تماشاگرانش بازی جذاب و نزدیکی را مقابل این حریف صاحب نام انجام داد، اما در نهایت 71 بر 75 مغلوب شد تا مهرام به دومین پیروزی پیاپی خود در این فصل دست یابد. در سومین دیدار این هفته نیز تیم پتروشیمی بندرامام 88 بر 71 در مقابل مهمان خود لولهA.S شیراز به برتری دست یافت تا همراه مهرام با 2 پیروزی پیاپی همچنان در صدر جدول مسابقات باقی بماند.

مدال برنز جهان برسینه حسین تاجیک

جام جم: رهاورد ملی پوشان تکواندوی کشورمان در 2 روز نخست نوزدهمین دوره پیکارهای قهرمانی جهان در دانمارک تنها کسب یک مدال برنز در وزن هشتم مردان بود.حسین تاجیک، نماینده وزن هشتم ایران پس از آن‌که در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد، در دور دوم ووگار مجید‌اف از آذربایجان، در دور سوم جیسون نویل از آمریکا و در دور چهارم حریف مکزیکی را شکست داد، اما در نیمه نهایی و در مصاف با «این بائه نام» قهرمان المپیک پکن از کره‌جنوبی، با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

در این روز فرزاد عبداللهی، نماینده وزن ششم پس از برتری مقابل حریفانی از سورینام، ساحل عاج و قزاقستان در دور چهارم در برابر استیون لوپز آمریکایی دارنده 4 مدال طلای جهان، 2 طلا و یک برنز المپیک شکست خورد و حذف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها