خود نمایی جوانان با انگیزه

لرستان قهرمان کشتی فرنگی ایران شد

گروه ورزش: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور عصر روز جمعه با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در سالن تختی خرم‌آباد به پایان رسید. این دوره از مسابقات هر چند در غیاب نفرات شاخص سال‌های اخیر تیم ملی برگزار شد، اما تحت تاثیر نایب قهرمانی تاریخی این تیم در مسابقات جهانی دانمارک، پای جوانانی جویای نام و باانگیزه را به مسابقات باز کرد تا در حضور محمد بنا، خودی نشان دهند و توانایی‌هایشان را به رخ بکشند. در وزن60 کیلوگرم این مسابقات، جایی که دیگر خبری از علی اشکانی در تیم ملی نیست و حمید باوفا و امید نوروزی مدعیان این وزن غایب بودند، این عبدالمحمد پاپی بود که در فینال بر باقر توکلیان از فارس چیره شد و بر سکوی نخست ایستاد و صباغی از مازندران همراه یعقوبی از خراسان رضوی سوم شدند. در وزن 74 کیلوگرم جدال کشتی‌گیران جوان را آرمین رضازاده از مازندران برد که در فینال بر مهدی هدایی، کشتی‌گیر سرشناس خوزستانی غلبه کرد و رشیدیان از خراسان رضوی و عبدالهی از لرستان سوم شدند.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۶

در وزن 96 کیلوگرم غیر از علی اکبری ملی‌پوش، همه نفرات مدعی نظیر میکائیلی، سرشوق و نعمت‌پور حضور داشتند، اما این بابک قربانی از کرمانشاه بود که در فینال محسن نعمت‌پور از تیم میزبان را شکست داد تا خود را به عنوان مدعی جدی این وزن مطرح کند. در این وزن سرشوق و میکائیلی سوم شدند. بدین ترتیب در پایان رقابت‌های 4 وزن دوم، حاجی‌پور و زینی‌وند اول و دوم و رحمتی از لرستان همراه کوثری از فارس مشترکا سوم شدند. در 66 کیلو محمدپور از کردستان و داودی از خوزستان قهرمان و نایب قهرمان شدند و کریمی از کرج همراه محب تاش از فارس مشترکا سوم شدند. در 84 کیلو کریم فرد از خوزستان و عابدین‌زاده از تهران اول و دوم و دل‌انگیز از لرستان و سبکتگین از اصفهان مشترکا سوم شدند. در 120 کیلو قربانی از کرمانشاه و اکبری از مازندران قهرمان و نایب قهرمان و نظری از لرستان و عبدالکریمی از کردستان مشترکا سوم شدند.

در نهایت لرستان با کسب 48 امتیاز، خوزستان با 47 و مازندران با 44 امتیاز در رده‌های اول تا سوم تیمی این دوره از مسابقات ایستادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها