برنامه‌های رادیو صدای آشنا

آشنایی با نحوه آموزش در ایران باستان

برنامه "گنج شایگان" طی روز های شنبه و یکشنبه 25 و 26 مهر، به بررسی نقش خط در پیشبرد آموزش و پرورش و تحول آموزش در دوره اشکانیان می پردازد.
کد خبر: ۲۸۷۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، این برنامه در قالب روایی و نمایش، تاریخ آموزش و پرورش ایران را قبل از آریایی ها، و از ابتدای سکونت در ایران تا دوره مشروطه که در برگیرنده مرور و بررسی تاریخی ایران از سه هزار سال پیش تا دوره مشروطه است، برای بازیافتن جایگاه تعلیم و تربیت در تاریخ پر فراز و نشیب کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار می هد. برنامه "گنج شایگان" در روز شنبه بیست و پنجم مهر به بررسی نقش خط در پیشبرد آموزش و پرورش در ایران باستان می پردازد؛ همچنین در روز یکشنبه بیست و ششم مهر به معرفی قوم پاریتال و دلایل مهاجرت آنان و تحول آموزش در دوره اشکانایان خواهد پرداخت.

حسین یونسی سردبیر و تهیه کننده، مژگان مشتاق و علی پری طهرانبند نویسندگان، آسیه گرجی و رضا آقاشریفیان بازیگران، زهرا بهروزی گوینده این برنامه هستند.

"گنج شایگان" کاری از گروه فرهنگ و تمدن، جمعه ها و شنبه ها، ساعت 00/01 به وقت تهران برابر با ساعت 30/21 به وقت گرینویچ و تکرارش ساعت 15/14 به وقت تهران برابر با ساعت 45/10 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها