برخی گروه‌ها برای ایجاد اغتشاش در روز 13 آبان تدارک خاصی دیده‌اند. به گزارش جوان آنلاین، در آخرین جلسه کمیته پیگیری مطالبات جنبش سبز که پس از روز قدس برگزار شد، مقرر گردیده روز 13 آبان برای تحت‌الشعاع قرار دادن تظاهرات استکبارستیزانه دانشجویان، جریان دانشجویی حامی جریان شکست‌خورده در انتخابات به جای تجمع در برابر لانه جاسوسی آمریکا در برابر سفارت روسیه تجمع کند.
کد خبر: ۲۸۶۸۱۹

گفتنی است این جریان در روز قدس شعارهایی برخلا‌ف آرمان های امام و مردم فلسطین سردادند که اعتراضات بسیاری را برانگیخت.

ریاست جمهوری «سار» راه انداخت

به گزارش فارس، روابط عمومی ریاست‌جمهوری، سیستم پیامک خود را راه‌اندازی کرد. سیستم پیامکی روابط عمومی ریاست‌جمهوری که «سار» نام گرفته است، قرار است به 3 جامعه هدف خود پیامک ارسال کند.

از سیستم پیامکی«سار» برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های ریاست‌جمهوری به خبرنگاران حوزه دولت و ارسال پیامک‌های فرهنگی به اعضای هیات دولت و کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری استفاده می‌شود. این سیستم پیامکی، مانند سیستم پیامکی «پاد» (پایگاه اطلاع‌رسانی دولت) برای برخی مخاطبان مورد نظر خود، تعدادی از اخبار مهم کشور را نیز ارسال خواهد کرد.

آمریکا برای تهیه اورانیوم به ایران کمک می‌کند

یکی از مقام‌های ارشد دولت آمریکا گفت: کاخ سفید برای اعتمادسازی بین تهران واشنگتن به ایران کمک خواهد کرد تا اورانیوم لازم برای نیروگاه تحقیقاتی خود در تهران را به دست آورد. به گزارش ایلنا، وی که تمایلی به افشای نامش نداشت به روزنامه «واشنگتن پست» گفت: مقام‌های ایرانی اعلام کرده‌اند که این اورانیوم را برای مصارف پزشکی می‌خواهند پس ما به آنها کمک می‌کنیم اورانیوم لازم را به دست آورند. اورانیوم غنی شده‌ای که ایران در سال 1993 برای استفاده در نیروگاه تحقیقاتی تهران از آرژانتین تهیه کرده بود، اواخر سال 2010 میلادی به پایان می‌رسد.

شمس‌الواعظین: میرحسین می‌توانستاز انحراف شعارها جلوگیری کند

ماشاءالله شمس‌الواعظین، روزنامه‌نگار و تحلیگر مسائل سیاسی گفت: میرحسین موسوی می‌توانست با تولید ادبیات صحیح از انحراف جنبش سبز و شعارها جلوگیری کند، اما در حال حاضر رویه به شکل دیگری شده است.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: قطع ارتباط میرحسین موسوی با معترضان باعث شد که آنان به سمت براندازی و سر دادن شعارهای نامتعارف روی بیاورند. وی ادامه داد: در حالی که سر‌دادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی برخلاف نظر و خواست میرحسین موسوی بود؛ اما متاسفانه آشوب‌طلبان به سمت رادیکالیسم پیش می‌روند و معتقدم سر دادن چنین شعاری خلاف منافع ملی ایران است.

این روزنامه‌نگار اظهار کرد: اگر میرحسین موسوی بخوبی هدایت معترضان را به عهده می‌گرفت، ما دیگر شاهد سر دادن شعارهای براندازی نبودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها