در سالروز شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود

مراسم تشییع و خاکسپاری 21 شهید در 8 استان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام صادق(ع) در روز چهارشنبه 22 مهرماه پیکرهای مطهر 21 شهید دفاع مقدس در هشت استان تشییع و خاکسپاری می شود.
کد خبر: ۲۸۶۲۵۴

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار میرفیصل باقرزاده با اعلام این خبر گفت: این شهدای معظم مربوط به عملیاتهای والفجر1، والفجر6، کربلای 5، خیبر، بدر و تک دشمن در سال 67 است که در مناطق عملیاتی فکه، چیلات، شلمچه، جزیره مجنون، فاو و هورالعظیم کشف شده اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: 10 نفر از این شهدا شناسایی شده اند که به اوطان خود در استانهای تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی منتقل شده و به خاک سپرده می شوند.

وی با اعلام اینکه یازده شهید گمنام در استان گلستان، اردبیل، مرکزی و کرمان به خاک سپرده می شوند، افزود: در شهرستان کلاله در استان گلستان 3 شهید، در دانشگاه آزاد اردبیل 3 شهید، در شهرستان تفرش در استان مرکزی 3 شهید و در مس چشمه استان کرمان دو شهید تشییع و به خاک سپرده می شود.

سردار باقرزاده در پایان با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرهای یاد شده به ویژه دانشجویان و جوانان درخواست کرد تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع شهدا بار دیگر با آرمانهای شهیدان تجدید پیمان ببندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها