مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛

مأموریت ۱۰ روزه نیروهای امدادی کرمانشاه در ترکیه

کمی از سیاست

لاریجانی رئیس فراکسیون اصولگرایان می‌‌ماند

جام‌جم آنلاین: حسین زمانی، مشاور علی لاریجانی با اشاره به انتخابات شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس که امروز برگزار می‌شود، گفت: لاریجانی بیش از دوسوم آرا را دارد و با قاطعیت کاندیدای ریاست این فراکسیون خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۵۵۷۵

آیت‌الله لاریجانی: استقلال قوه قضاییه باید حفظ شود

ایسنا: آیت‌الله لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در دیدار اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تعامل هر چه بیشتر مجلس با قوه قضاییه را خواستار شد و اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا استقلال قوه قضاییه حفظ شود.

آمادگی روسیه برای تحویل اورانیوم

ایرنا: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی کشورش برای تبدیل و تحویل اورانیوم غنی شده به رآکتور تحقیقاتی تهران با مشارکت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فرانسه و آمریکا خبر داد.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی:
هر چیزی که برخلاف مصالح انقلاب باشدمردود است

فارس: آیت‌الله موسوی‌اردبیلی‌ گفت: ‌ما از دشمنان شناخته شده خود همانند بهایی‌ها، وهابی‌ها، سلفی‌ها و امثال آنها هراسی نداریم، ما از این می‌ترسیم که خدای ناکرده افرادی از جمع خودمان ناآگاهانه تیشه به ریشه ما بزنند. این مرجع تقلید در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: متاسفانه مدتی است احساس می‌کنیم به روحانیت هجمه می‌شود، به اسلام هجمه می‌شود و این هجمه تنها از طرف یک گروه نیست؛ بلکه از طرف گروه‌های مختلف صورت می‌پذیرد.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی افزود: هر چیزی که برخلاف مصالح اسلام و انقلاب گفته شود، از جانب هرکس باشد، مردود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها