احمد خرم در گفت و گو با جام جم آنلاین :

وقتی تخلف توجیه‌پذیر می‌شود

توافق شورا و شهرداری برای برخورد با تخلفات ساختمانی

گروه جامعه: شورای شهر و شهرداری تهران در نشستی مشترک برای برخورد جدی با تخلفات ساختمانی توافق کردند. به گزارش مهر، در این جلسه وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح منطقه یک به طور کامل بررسی و بر برخورد جدی و سریع با متخلفان تاکید شد.
کد خبر: ۲۸۴۸۱۰

مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در این جلسه، گفت: متاسفانه از سالیان قبل ساخت و سازهایی غیرمجاز در شهر تهران صورت گرفته و اکنون این ساخت و سازها از مشکلات جدی شهر تهران محسوب می‌شود.

طلایی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر تهران بر مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهر تهران تاکید دارند و ضمن اجرای حکم ماده 100 درخصوص تمام تخلفات صورت گرفته با متخلفان و انبوه‌سازان و عوامل درون شهرداری که عملکرد نادرست‌شان زمینه‌ساز چنین تخلفاتی می‌شود بشدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان این که از این پس هر هفته نسبت به رفع چندین مورد از تخلفات ساختمانی صورت گرفته اقدام خواهد شد، از شهروندان خواست با نهایت همکاری نسبت به رفع تخلفات صورت گرفته اقدام کنند تا نیازی به روش‌های قهری نباشد.

طلایی تصریح کرد: مدیریت شهری برای رفع این‌گونه تخلفات که منافع عمومی شهروندان را تضییع می‌کند و مشکلات زیادی را برای شهر به وجود آورده مصمم است.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران نیز با اشاره به عزم شورا و شهرداری تهران برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات صورت گرفته در این زمینه گفت: این تخلفات به طور جدی رسیدگی و پیگیری می‌شود.

این عضو شورای شهر افزود: همچنین شورای شهر و شهرداری برای جلوگیری از تخلفات جدید و ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم را خواهند کرد و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با رعایت قانون از سوی مالکان، کسانی که در گذشته تخلف کرده‌اند، نسبت به رفع تخلف اقدام کنند و نهایت همکاری را با شهرداری و شورای شهر داشته باشند، در غیر این صورت ساخت و سازهای غیرمجاز آنها تخریب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها