تیم ملی والیبال ایران در قاره آسیا تاریخی شد، آن هم با یک مربی جوان ایرانی به نام حسین معدنی. پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران که پاقدمش برای والیبال ایران خوب بود تا امروز و در شرایطی که قریب به 2 سال از حضورش در راس تیم ملی والیبال می‌گذرد، موفقیت‌های چشمگیری را برای والیبال و ورزش ایران به دست آورده است.
کد خبر: ۲۸۴۷۵۷

حسین معدنی که مربی تحصیلکرده‌ای است و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارد، اطلاعات به روزی از والیبال جهان دارد تا از طریق برقراری ارتباطی درست و منطقی با بازیکنان، نقشی برجسته در دگرگونی نوع و سبک بازی تیم ملی والیبال داشته باشد.

این مربی جوان که قبل از سکانداری تیم ملی چند ماهی به عنوان دستیار در کنار مربی بزرگی چون زوران گاییچ بود، طی این مدت نشان داده که نکات تازه‌ای را در زمینه مربیگری ره‌توشه خود ساخته است تا امروز با بهره‌گیری از آنها بتواند تحولات مثبتی را در والیبال ایران و در سطح ملی به وجود آورد.

قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها و راهیابی تیم ملی والیبال به جام جهانی 2010 ایتالیا، در چند ماه گذشته و امروز نیز هدایت تیم به فینال پانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و اقیانوسیه، جملگی از تاثیرات مربیگری حسین معدنی در تیم ملی است تا آنانی که تصور نمی‌کردند تیم ملی با حضور وی صاحب موفقیتی شود، در باور و تفکرشان تجدید نظر کنند.

نکته مهم در رابطه با معدنی این است که علاوه بر تسلط اش به علم روز والیبال و مطالعه کافی برای به روز شدن علمش، نزد بازیکنان نیز از مقبولیتی خاص برخوردار است. نکته‌ای که تا پیش از آن کمتر سراغ داشتیم که بازیکنان تیم ملی از مربی تیم ملی تبعیت محض کرده و وی را از هر حیث قبول داشته باشند. بی‌شک حسین معدنی برای والیبال ایران سرمایه‌ای گرانبهاست که باید حفظ و حراست شود تا والیبال کشورمان بیش از پیش در مسیر جهانی شدن و کاستن از فاصله‌های موجود قدم برداشته و موقعیتش را در سطح قاره و جهان تثبیت کند.

حجت‌الله اکبرآبادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها