دستگیری دزدهای برنج‌خوار

گروه حوادث: کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند که با سرقت از مغازه‌های برنج فروشی و کارخانه‌های برنج‌کوبی سطح این استان، باعث ارسال شکایات فراوانی به پلیس آگاهی شده بود. سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلانبا بیان این خبر گفت: این سارق که بسیار حرفه‌ای بود،با شناسایی مغازه‌های برنج فروشی و کارخانه‌های برنج‌کوبی که کمترین تجهیزات ایمنی را داشتند اقدام به سرقت می‌کرد و برای رد گم کردن در سرقت‌های خود، هر بار محل جدیدی را در نقاط مختلفی انتخاب می‌کرد.
کد خبر: ۲۸۳۴۴۳

کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از اطلاع از وقوع چند فقره سرقت مغازه‌ها در نقاط مختلف استان، با حضور در صحنه جرم به جمع‌آوری اطلاعات اولیه پرداختند. از ابتدا و با توجه به حجم اموال مسروقه مشخص بود که سرقت‌ها از سوی چند نفر انجام گرفته است و از طرف دیگر با توجه به شگرد سارق در وارد شدن به اماکن و انتخاب محل سرقت، آشکار شد سوژه مورد نظر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است. بر این اساس، کارآگاهان به تهیه تصویر رایانه‌ای متهم از سوی افرادی که سارق یا سارقان را دیده بودند، اقدام کردند.

با انجام تحقیقات و نظر کارشناسان مشخص شد سرقت‌ها به سرکردگی مجرمی حرفه‌ای و سابقه‌داربه نام محبت‌الله انجام گرفته است. با توجه به سابقه‌دار بودن وی، نقاط آلوده از سوی کارآگاهان تحت کنترل قرار گرفت و در نهایت سارق هنگام شناسایی یکی از مغازه‌ها برای سرقت به دام افتاد.

متهم در تحقیقات به 43 فقره سرقت از مغازه‌های برنج‌فروشی و کارخانه‌های برنج‌کوبی و نام4 همدست و یک نفر مالخر اعتراف کرد و با صدور قرار روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری همدستان متواری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها