مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: روزانه 22 هزارکیلوگرم گوشت قرمز به صورت بسته بندی در میادین و بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می شود که این میزان هفت درصد گوشت قرمزی است که روزانه در تهران توزیع می شود.
کد خبر: ۲۷۹۵۱۷

به گزارش خبرگزاری مهر، "حسین صفایی" افزود: از 22 هزارکیلو گوشتی که روزانه در میادین عرضه می شود هشت هزار کیلو گوشت چرخ کرده، هفت هزار کیلوگوشت گوساله و هفت هزار کیلو گوشت گوسفندی است.

این مقام مسئول افزود: تمامی گوشتهای عرضه شده در میادین و بازارهای سازمان به صورت بسته بندی است و مشخصات لازم و مورد نیاز مصرف کنندگان شامل تاریخ تولید و مصرف، شرایط نگهداری، نام محصول، شماره دامپزشکی و.. روی آن ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: بسته بندی گوشت، کیفیت آن را افزایش داده و باعث نظارت دقیق بهداشتی بر نوع محصول و عرضه آن می شود.

صفایی به تنوع گوشتهای عرضه شده در بازارها اشاره کرد و ادامه داد: به جز گوشت گوساله و گوسفند، گوشت شتر و شتر مرغ نیز در بسیاری از میادین و بازارهای سازمان عرضه می شود. این محصولات نیز به صورت بسته بندی عرضه می شود.

وی با تاکید براینکه قیمت گوشت قرمز عرضه شده در میادین شهرداری پایین تر از نرخ بازارهای سطح شهر است خاطرنشان کرد: سال گذشته میانگین اختلاف نرخ گوشت قرمز در میادین و بازارها 12 درصد کمتر از مغازه های سطح شهر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها