در اتفاقی بی‌سابقه برای نخستین بار، رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور ایران و رهبر لیبی در جلسه‌ای مشترک به نقطه نظرات یکدیگر گوش خواهند داد. به گزارش تابناک و به نقل از رویترز، کاخ سفید زمان حضور اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل را به گونه‌ای تنظیم کرده که در آن جلسه احمدی‌نژاد و قذافی نیز حضور دارند. بر اساس این گزارش، اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال رویارویی هر چند مختصری بین رئیس‌جمهور آمریکا و ایران رخ خواهد داد که حادثه بسیار مهمی تلقی می‌شود و می‌تواند سرآغاز دیدارهای بعدی بین مقامات بلندپایه کشورهایی باشد که مدت 3 دهه است روابط سیاسی با یکدیگر ندارند.
کد خبر: ۲۷۸۹۷۹

حکم جلب پسر کروبی صادر شد

دستگاه قضایی حکم جلب علی کروبی، پسر مهدی کروبی را به اتهام فعالیت‌های سوء اقتصادی صادر کرد. به گزارش فارس، به دنبال شکایت مسوولان شرکت ایرانسل از شرکت خدماتی پرشین تاگام، دادسرای عمومی و انقلاب تهران حکم جلب مدیران این شرکت را صادر کرد.

پس از بازداشت یکی از مدیران شرکت پرشین تاگام، وی در اعترافات اولیه اعلام کرد: شرکت پرشین‌تاگام توسط علی کروبی فرزند مهدی کروبی مدیریت می‌شود.

بر پایه این گزارش، شرکت پرشین تاگام قرار بوده در قبال دریافت مبلغی هنگفت بخشی از کارهای تبلیغاتی شرکت ایرانسل را انجام دهد که به علت عدم تحقق این امر،‌ شرکت ایرانسل از علی کروبی، مدیر پرشین تاگام به اتهام تصرف غیرقانونی بیش از 2 میلیارد تومان شکایت کرده است.

وزارت اطلاعات: بازداشت محافظ یکی از مقامات کشور صحت ندارد

وزارت اطلاعات، خبرهای برخی رسانه‌ها را درباره بازداشت محافظ یکی از مقامات کشور به اتهام جاسوسی تکذیب کرد. برخی رسانه‌ها بتازگی خبرهایی را مبنی بر دستگیری و بازداشت محافظ یکی از مقامات کشور به اتهام جاسوسی منتشر کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها