رییس‌جمهور درتودیع ومعارفه وزیر اطلاعات :

در نظام ولایی همه سرباز امام عصر(عج) هستند

محمود احمدی نژاد در مراسم تودیع و معارفه وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه در نظام ولایی، همه سرباز امام عصر(عج) هستند، تصریح کرد: ‌سربازی در کسوت گمنامی زیباترین خدمت و سربازی در نظام ولایی است.
کد خبر: ۲۷۸۷۶۲

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمود احمدی‌نژاد در این مراسم که مسئول دفتر مقام معظم رهبری، اعضای جامعه اطلاعاتی، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران نهادها و سازمان‌های کشوری و لشکری حضور داشتند؛ ولایت فقیه را حلقه اتصال حکومت با امام دانست و اظهارداشت: ساختن ایران با معیارهای مهدوی، فلسفه حکومت در دوران غیبت و مأموریت روشن حکومت اسلامی است.

رییس‌جمهور گفت: الگوی مطلوب، قله حرکت و هدف غایی ما، تحقق جامعه جهانی مهدوی است و خداوند همه عالم را خلق کرده که به این هدف برسند.

دکتر احمدی‌نژاد برافراشته شدن پرچم مهدویت در جهان را مأموریت نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد: یگانه‌پرستی و توحید، اخلاق در کار و برپایی عدالت، شاخص‌ها و ستون فقرات جامعه مهدوی است.

رییس‌جمهور با توجه به موقعیت کنونی جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز مسئولیت‌ها خیلی سنگین است؛ همه عقلای دنیا فهمیدند که ملت ایران و جمهوری اسلامی پس از انتخابات، مقتدرترین نظام دنیا شده است.

دکتر احمدی‌نژاد خطاب به کارکنان وزارت اطلاعات گفت: باید تراز اهداف جمهوری اسلامی در ابعاد کمی و کیفی گسترش یافته و از همه ظرفیت‌ها برای انجام مأموریت ها استفاده کرده و به بالاترین مدارج علمی و اطلاعاتی دست یابید.

رییس‌جمهور همچنین از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای وزیر سابق اطلاعات تشکر و قدردانی و حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی را به عنوان وزیر جدید اطلاعات منصوب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها