رئیس جمهور گفت: امروز جامعه بشری و ملت ایران و یکایک ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند اندیشه امامت و ولایت و ارتباط و شناخت امام هستی هستیم .
کد خبر: ۲۷۷۹۰۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد جمعه شب در ضیافت افطار با رزمندگان دوران دفاع مقدس استانهای کردستان و آذربایجان غربی ،آنان را یاران صمیمی انقلاب دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت و گام بلند در ادامه حرکت پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه طاهرین (ع ) بود، انقلاب اسلامی از جنس نهضت عاشورا و حرکت پیامبر اعظم است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا بنیان های فرهنگی ، فکری و اخلاقی جامعه را بصورت ریشه ای تغییر دهد و آرمان های والای انسانی و الهی را بازتعریف کند . انقلاب آمد تا جامعه بشری را با نام و یاد امام آشنا سازد و مبانی طاغوت و طاغوتی گری را ریشه کن نماید.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه به هر میزان که سطح انقلاب بالاتر می رود مسایل آن نیز پیچیده تر و دشوارتر می شود، خاطرنشان کرد: به فضل الهی امروز انقلاب اسلامی در سطح بالاتری قرار دارد و در انتخابات اخیر نیز گام بلند دیگری به بالا برداشته شد و باید خودمان را برای مواجهه با توطئه های سخت تر آماده کنیم.

وی اضافه کرد : امروز وارد دوران برتر و والاتری از انقلاب شده‌ایم و در این دوره سطح برخوردها و پیچیدگی ها با قبل متفاوت است.

رئیس جمهور، انقلاب اسلامی را روح زنده در حال حرکت دانست و تاکید کرد: عده‌ای که از جریان حرکت رو به کمال انقلاب جا مانده‌اند به جای اینکه خودشان را اصلاح و به کاروان انقلاب برسانند، قصد دارند انقلاب و یاران آن را متوقف کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی به حرکت و پیشرفت خود ادامه خواهد داد، اگر عده‌ای خیال کردند که با تهمت ، بی ادبی ، فحاشی و دروغ پراکنی می توانند ما را به عقب نشینی از آرمان های انقلاب وادار کنند سخت در اشتباه هستند ما خودمان را برای تحمل فشارها آماده کرده‌ایم و در این دولت به اندازه یک سر سوزن ،عقب نشینی از اصول انقلاب اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت شناخت امام هستی، امام را تجلی اعظم و اکمل خداوند متعال دانست و اظهار داشت : امام صراط مستقیم الهی در مسیر کمال به سوی خدا می باشدو مشکل بشریت در طول تاریخ دوری از حقیقت امام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها