جام‌جم: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در پیامی راهیابی تیم ملی والیبال به مسابقات قهرمانی جهان را به ملت ایران، جامعه ورزش، مربیان و به ویژه ورزشکاران کشور تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است: راهیابی تیم ملی والیبال به مسابقات قهرمانی جهان، برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات جوانان عزیز ایران اسلامی را رقم زد.
کد خبر: ۲۷۷۶۰۹

اینجانب ضمن ابراز خوشحالی از استمرار این‌گونه درخشش‌ها و میدان‌داری جوانان غیور و توانمند ایران در عرصه‌های جهانی، موفقیت کسب شده اخیر را به ملت بزرگوار ایران، جامعه ورزشی، مربیان و دست‌اندرکاران فدراسیون والیبال و به‌ویژه ورزشکاران شایسته کشور تبریک می‌گویم و از خداوند متعال تداوم این توفیقات را خواستارم.

مسوولیت آجورلو در ورزش‌ همگانی جهان

مهر: رئیس سازمان ورزش شهرداری ایران به عنوان نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی جهان معرفی شد.

مصطفی آجورلو که به دعوت عیسی عبدالرحیم رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های همگانی، به بحرین سفر کرده بود، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری تهران در زمینه ورزش‌های همگانی، از سوی عبدالرحیم به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های همگانی و رئیس کنفدراسیون ورزش‌های همگانی غرب آسیا منصوب شد.

تور میلاد دو نور با حضور 8 تیم خارجی

جام‌جم: برای حضور در یازدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری میلاد دو نور در استان مرکزی ( 13 تا 18 مهرماه) 8 تیم ملی و باشگاهی خارجی اعلام آمادگی کردند. تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ازبکستان، ارمنستان، گرجستان، مغولستان، اوگاندا، بحرین و افغانستان و همینطور تیم‌های باشگاهی از آلمان و یونان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

افتتاح خانه‌ کشتی رضا سیم‌خواه در نوشهر

جام‌جم: با حضور فرماندار و شهردار شهرستان نوشهر، رضا سیم‌خواه، مدیرکل تربیت بدنی و همینطور مسوولان کشتی استان مازندران، اولین خانه‌ کشتی شهرستان نوشهر با نام رضا سیم‌خواه افتتاح شد.کاظم تکتاز رئیس هیات کشتی نوشهر در این زمینه گفت: کشتی فرنگی شهرستان نوشهر با داشتن قهرمانانی نظیر رضا سیم‌خواه، حسن رنگرز، داود گیل نیرنگ و چندین قهرمان دیگر در رشته‌ فرنگی در گذشته به عنوان پایتخت کشتی فرنگی ایران محسوب می‌شد که ما در تلاش هستیم با حمایت مسوولان ورزش شهر و استان یک پایگاه قهرمانی را در این خانه‌ کشتی ایجاد کنیم تا قهرمانان بیشتری را به کشتی فرنگی ایران تحویل دهیم.

هاشم‌زاده: به کسب مدال امیدوارم

جام‌جم: مسعود هاشم‌زاده، سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر این‌که برای هر یک از حریفان خود در رقابت‌های جهانی دانمارک روش خاصی را برای مبارزه درنظر گرفته، گفت: در بین مدعیان سنگین‌وزن جهان، 3 حریف بسیار جدی از روسیه، کوبا و ارمنستان دارم.وی با اعلام این‌که تمرینات جدی و بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، افزود: امید زیادی دارم که در مسابقات جهانی دانمارک صاحب یک مدال خوش‌رنگ شوم. ضمن آن‌که تیم ملی در شرایط ایده‌آل قرار دارد و اگر شانس نیز با ما یار باشد، می‌توانیم با یک قرعه‌ خوب در تمامی اوزان شانس کسب مدال و یک نتیجه‌ باور نکردنی تیمی بگیریم.

دورخیز بهروزی برای مدال سبک وزن جهانی

جام‌جم: ملیپوش دسته 62 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: قصد دارم به هر ترتیبی که شده بعد از سال‌ها مدال سبک وزن مسابقات جهانی بزرگسالان را برای ایران کسب کنم.سجاد بهروزی قهرمان جوانان جهان و آسیا افزود: سال‌هاست که مدال‌های جهانی و المپیک ایران به سنگین وزن‌های کشور خلاصه شده که قصد دارم با تلاش و تمرینات مستمر این خلاء را با کسب مدال در جهانی کره پر کنم.

وی ادامه داد: از روزی که محرومیتم به اتمام رسیده بصورت مستمر در اردوهای تیم ملی و باشگاهی حضور داشته‌ام و حتی یک روز هم تمریناتم را رها نکرده‌ام. در آستانه مسابقات جهانی جوانان در رومانی آسیب دیدم، اما علی‌رغم درد شدیدی که در سینه داشتم توانستم مدال برنز جوانان جهان را بدست آورم. مطمئنا اگر آن مصدومیت برایم ایجاد نمی‌شد مدالی خوشرنگ‌تر را کسب می‌کردم. در حال حاضر به آمادگی نسبی و خوبی رسیده ام. هم اکنون به رکوردهای 135 و 165 کیلوگرم در حرکات یکضرب و دو ضرب رسیده‌ام که برای مدال‌آوری باید آنها را به بیش از 140 و 170 کیلوگرم افزایش دهم. رسیدن به این رکوردها گر چه سخت، اما دست‌یافتنی است و مطمئنم با کمک مربیان تیم ملی و انگیزه بالایی که دارم به آنها دست خواهم یافت.

10 آذر، آغاز لیگ هندبال

مهر: نشست اضطراری بیست و دومین دوره لیگ برتر هندبال، صبح دیروز در محل این فدراسیون برگزار و 10 آذر به عنوان زمان آغاز لیگ اعلام شد.

در این جلسه مقرر شد تیم‌های شرکت‌کننده تا 11 مهر مدارک خود را تکمیل و به همراه 3 میلیون تومان حق ثبت‌نام، به سازمان لیگ هندبال تحویل دهند. پیش از این تیم‌ها موظف به پرداخت 5 میلیون تومان بابت حق ثبت‌نام بودند که به منظور تشویق تیم‌ها این مبلغ 2 میلیون تومان کاهش داشته است.

رقابت عالمیان با برترین‌های تنیس روی میز

جام‌جم: نوشاد عالمیان پس از یک هفته حضور در کمپ تمرینی اتریش، عازم پرتغال شد تا از امروز رقابت در پروتور جهانی جوانان را آغاز کند.

مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی جوانان با حضور 50 بازیکن برتر جهان در فونچال پرتغال برگزار می‌شود و عالمیان تنها بازیکن ایرانی است که برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها