بنیاد مسکن پرداخت می کند

وام 8 میلیونی برای روستاییان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که وظیفه تامین منابع مالی ساخت مسکن را در روستاها بر عهده دارد، اعلام کرد که وام مسکن روستایی امسال با 15درصد افزایش به حدود 8 میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: ۲۷۷۱۴۶

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در خرم آباد با اعلام این خبر افزود مشکل پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به روستاییان نیز با ایجاد خط ویژه اعتباری مرتفع می شود.

درفشی تصریح کرد دولت برای فراهم کردن زمینه بازسازی 200هزار واحد مسکونی در سال ،متعهد به ایجاد خط ویژه اعتباری برای تامین تسهیلات ساخت مسکن شده است که پیش بینی می شود امسال با راه اندازی این خط، مشکلات سالهای گذشته بانکها در تامین نقدینگی برطرف شود.

وی با اعلام اینکه براساس طرح ویژه بهسازی وبازسازی مسکن روستایی درمدت 10سال، 2میلیون واحد مسکونی روستایی باید نوسازی شود گفت: با گذشت چهارسال از این طرح 600هزار واحد مسکونی ساخته شده و120هزار واحد هم دردست ساخت است.

معاون پشتیبانی بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین افزود: همکاری نکردن برخی بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن ، باعث شده است تا از برنامه طرح ویژه نوسازی و بهسازی دولت حدود80 هزار واحد مسکونی عقب باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها