خب، پس از سال‌ها اکبر خواجویی با سریال «پس از سال‌ها » دوباره به تلویزیون باز می‌گردد. کارگردانی که شاید خیلی‌ها با شنیدن نامش یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تاریخ پس از انقلاب را به یاد بیاورند: «پدر سالار.» این سریال را که قرار است از نیمه دوم اردیبهشت روی آنتن شبکه 3 برود، محسن دامادی نوشته و سید احمد کاشان چی و احمد شهرابی فراهانی تهیه‌کنندگان آن هستند. فیلمبرداری این سریال از 10 آبان سال گذشته در کاشان آغاز شد و تصویربرداری آن 40 روز طول کشید. بعد از آن گروه، عازم تهران شد تا باقی سریال را در تهران ادامه دهد.
کد خبر: ۲۴۹۳۹۲

خواجویی در این سریال هم با نیم نگاهی به مسائل اجتماعی به روایت زندگی مردی می‌پردازد به نام علی اکبر که در مسیر رسیدن به خواسته‌های خود با بحران‌های زیادی روبه‌رو می‌شود. بحران‌هایی که شاید به نوعی همه با آن دست به گریبانیم و روزمان را با حضور و وجود آنها شب می‌کنیم.

از نقاط قوت این سریال حضور فرامرز قریبیان است. او که چندی است تقریبا در تلویزیون پر کار شده و علاقه‌مندانش در سال گذشته با 2 سریال به تماشای بازی او نشستند، این بار هم با سریال خواجویی به تلویزیون برگشته و فاطمه گودرزی هم بعد از حضور در خانه مادری دوباره به تلویزیون برگشته است. در کنار این دو بازیگر سرشناس شهره لرستانی، عبدالرضا اکبری، صدرالدین حجازی، منوچهر آذر، شبنم مقدمی، بهناز توکلی، نسرین نکیسا، سولماز آقمقانی، پندار اکبر و سهند جاهد نیز بازی می‌کنند. البته کار در بخش کاشان، بازیگران جداگانه‌ای داشته است. بازیگرانی مثل صفا آقاجانی، زویا امامی، مجید سعیدی، عزت‌الله جامعی، علی جاویدفر، حامد وحید، سمیرا حسینی، آزاده ریاضی، علی اسکندری، مصطفی توحیدنسب و محسن خسروی.

این سریال قرار است در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای روی آنتن برود.

اکبر خواجویی را همان‌طور که گفتیم بیشتر با مجموعه‌های تلویزیونی‌اش می‌شناسیم. پدر سالار، دبیرستان خضرا، کهنه سوار و برگبار از جمله این سریال‌ها بودند که در زمان پخش خود و با توجه به حال و هوای آن روزهای جامعه مورد استقبال بینندگان جعبه جادویی قرار گرفتند. با این حال خاستگاه اکبر خواجویی سینما بوده است. او کار خود را 21 سال قبل و با ساخت فیلم خانه ابری (1366) آغاز کرد و پس از آن سال 1370 فیلم سیرک بزرگ را ساخت که تجربه ناموفقی از کار درآمد و خواجویی را روانه تلویزیون کرد. اما او سال گذشته با «محیا» دوباره به سینما بازگشت تا شهاب حسینی بازیگر نقش اول مردش به خاطر بازی خوب در این فیلم از جشنواره بیست و ششم دیپلم افتخار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها