رئیس جمهور در پیامی به کنگره ملی شهید دلواری:

دلواری شیپور مقاومت اسلامی را در جنوب به صدا در آورد

احمدی نژاد در پیامی به همایش ملی رئیسعلی دلواری گفت : رییسعلی دلواری و همرزمان فداکارش شیپور مقاومت اسلامی را در خطه جنوب به صدا در آوردند.
کد خبر: ۲۴۹۱۶۳

به گزارش خبرگزاری برنا، "دکتر محمود احمدی نژاد" رییس جمهور کشورمان با ارسال پیامی به اولین کنگره ملی شهید رییسعلی دلواری با بیان وجود رادمردی ها و رشادت های بزرگ مردان ایران اظهار داشت: تاریخ کهن و پررمز و راز ایران مملو از رادمردی ها ، رشادت ها و مجاهدت های بزرگ مردانی است که تنها با اتکا به ذات احدیت نگاهبان مرزهای پر مخاطره این سرزمین بوده اند سرزمینی که پایه گذار فرهنگ وتمدن بوده است و دینداری ، عدالتخواهی و صبر و مقاومت را به عنوان راز سعادت دنیوی و اخروی بشر به جهانیان معرفی کرده است.

وی افزود: بدون شک رییسعلی دلواری و همرزمان فداکارش از جمله مبارزان و مجاهدانی بودند که شیپور مقاومت اسلامی را در خطه جنوب و در مناطق بوشهر، تنگستان، و دشتی به صدا در آوردند. آنان در مقاومتی جانانه و با تقدیم شهدای والامقام نیروهای متجاوز انگلیسی را چنان زمین گیر کردند که درس فراموش ناشدنی آن در صفحات مبارزه با استعمار و استعمارگران جلوه ویژه ای دارد.

احمدی نژاد ادامه داد: همه نسل های آینده ایران اسلامی وامدار مجاهدان نامداری چون رییسعلی دلواری که با الهام از اندیشه، و فتوای روحانیت روشن ضمیر و بیداردل از کیان ایران قهرمان به خوبی دفاع کرده اند، هستند.رییسعلی قهرمان، اوراق زرینی را به دفتر مبارزات ضد استعماری ایران افزود.

رئیس جمهور ایران در ادامه گفت: اکنون که به همت هموطنانم در مجاورت خلیج فارس و در دیار قهرمان پرور بوشهر همایش ملی دلواری برگزار می گردد، از مبارزات آن دلاورمرد حق طلب و خداجوی، عرصه دفاع از دین و میهن و گرامیداشت علمای گرانقدری چون مجتهد بلادی بوشهری، سید مرتضی مجتهد اهرمی، و شیخ محمد حسین برازجانی، که پشتوانه قدرتمندی در حمایت از قیام تنگستانی ها به حساب می آمدند یادآوری کنم امروز نیز دشتی ها ، دشتستانی ها و تنگستانی ها هوشیار و سرافراز ایستاده اند و از مرزهای جغرافیایی و فرهنگ عزیز حفاظت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها