جام‌جم: بازی حساس پرسپولیس و سپاهان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، پنجشنبه 10 اردیبهشت برگزار می‌شود. طبق اعلام سازمان لیگ، در این روز دیگر بازی‌های جام حذفی به این ترتیب برگزار خواهد شد: مس رفسنجان - استقلال تهران، صبای قم - شموشک نوشهر و برق شیراز - راه‌آهن.
کد خبر: ۲۴۳۷۳۳

برنامه 2 هفته پایانی لیگ برتر

جام‌جم: سازمان لیگ برنامه 2 هفته پایانی لیگ هشتم را به این ترتیب اعلام کرد:

هفته 33 (پنجشنبه 27 فروردین)‌

داماش - برق، مقاومت سپاسی - پیام، استقلال اهواز ‌- پرسپولیس، ابومسلم ‌-  فولاد، پیکان - پاس، راه‌آهن  -فولاد، صبا - مس، ذوب‌آهن - ملوان، استقلال - سایپا

هفته 34 (یکشنبه 6 اردیبهشت)‌

پرسپولیس ‌- راه‌آهن، سایپا - صبا، مس - پیکان، سپاهان - مقاومت سپاسی، ملوان - ابومسلم، برق -‌  استقلال اهواز، پاس - داماش، پیام - استقلال تهران، فولاد - ذوب‌آهن.

تمام بازی‌های این 2 هفته به طور همزمان و راس ساعت 15/17 برگزار می‌شود.

پرسپولیس - پیکان؛ با تاخیر

جام‌جم: با اعلام سازمان لیگ، بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان با 2 ساعت تاخیر و از  ساعت 45/18روز یکشنبه 23 فروردین آغاز می‌شود. تمامی بازی‌های هفته سی‌ودوم راس ساعت 45/16 برگزار می‌‌شود.

احتمال خداحافظی کریمی

ایسنا: محمود کریمی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان از خداحافظی پیش از موعدش از فوتبال خبر داد و گفت: با توجه به مصدومیت چشم، به احتمال فراوان در پایان فصل فوتبال را برای همیشه کنار خواهم گذاشت.

بادامکی:‌ افشا می‌کنم

جام‌جم: حسین بادامکی که زیاد اهل حاشیه‌سازی نیست، در گفتگو با فارس ضمن بیان این مطلب که نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس دلایلی فوتبالی ندارد، افزود: همه چیز را در انتهای فصل افشا می‌کنم تا همه متوجه شوند در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده است.

جدایی گردان از ابومسلم

فارس: شهاب گردان با دریافت رضایت‌نامه از ابومسلم، به حضور 5 ساله‌اش در این باشگاه پایان داد و به تیم شهرداری تبریز پیوست.

الغرافه 40 نفره می‌آید

جام‌جم: تیم فوتبال الغرافه قطر برای دیدار مقابل پرسپولیس ساعت 17 امروز با 40 نفر وارد ایران می‌شود. آنها فردا در یک جلسه تمرینی در زمینی که مسوولان باشگاه پرسپولیس مشخص می‌کنند، شرکت خواهند کرد. الغرافه قطر سه‌شنبه بعدازظهر نیز یک جلسه تمرین در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد تا برای بازی روز چهارشنبه آماده شود.

جباری از استقلال اخراج می‌شود؟

جام‌جم: وقتی هنگام تعویض در بازی با الاتحاد عربستان اعتراضی آنچنانی به خروج خود از زمین کرد، می‌توانست تصور کند مدت‌ها از تیم دور بماند و حتی زمزمه اخراجش از استقلال بر سر زبان‌ها بیفتد. به هر حال روز چهارشنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره مجتبی جباری تشکیل می‌شود و در مورد ادامه همکاری با او تصمیم‌گیری خواهد شد.

باز هم ایران - چین

جام‌جم: گویا قرار نیست هیچ وقت از بازی کردن با چینی‌ها خسته شویم و آن‌قدر این تیم بار فنی دارد که هرچه با این تیم دیدار تدارکاتی برگزار کنیم، کم است! احمد ابراهیمی، سرپرست تیم ملی فوتبال تاریخ بازی دوباره با چین را روز گذشته به مهر اعلام کرد و گفت: روزهای هشتم و یازدهم خرداد به ترتیب در ویتنام و چین، مقابل تیم‌های ملی این دو کشور دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی هرچه بیشتر در دو بازی حساس 16 و 27 خرداد مقابل کره شمالی و جنوبی در پیونگ یانگ و سئول برگزار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها