جام جم آنلاین - یکی از نمایندگان خبری غول نرم افزار جهان ، مایکروسافت و شرکت نرم افزاری Redmond اعلام کرد که خبر روز 30 آوریل مبنی بر تولید توالتهای مجهز به اینترنت سرعت بالا و ایمیل در انگلستان تنها یک شوخی خبری بوده است .
کد خبر: ۲۴۰۳۶
آسوشیتدپرس به نقل از شرکت مایکروسافت از همه کسانی که از این خبر به نوعی استفاده کرده و یا آن را جدی قلمداد کرده اند عذرخواهی کرد و اعلام کرده است که قصد و غرض در این کار وجود نداشته است .
در سی ام آوریل چندین سازمان خبری اعلام کردند که تکنولوژی جدیدی به نام "i Loo" توسط نمایندگی مایکروسافت در لندن راه اندازی شده که مربوط به توالتهایی است که مجهز به اینترنت سرعت بالا و امکانات ایمیل می باشند.
آسوشیتدپرس که یکی از منتشرکنندگان این خبر بود ، اعلام کرده است که در همان تاریخ برای اطمینان با دفتر لندن مکاتبه کرده تا بداند این خبر صحیح است یا نه ، اما آنها آسوشیتدپرس را مجاب کرده اند که هیچ شوخی ای در کار نیست و این تکنولوژی در حال بهره برداری است .
روز بعد از آن سایت معروف تکنولوژی NET در خبرهای خود مدعی شد که این خبر نمی تواند صحت داشته باشد و به نقل از «نوری برنارد حسن» نوشت که این تنها یک «دروغ ماه آوریل بوده است».
در همان روز آسوشیتدپرس و وال استریت ژورنال توسط دو سخنگوی دیگر شرکت مطلع شدند که خبر مربوط به "i Loo" دروغ است .
مایکروسافت روز بعد از آن خبر مربوط به i Loo را تصحیح کرد و گفت : که شاخه مایکروسافت لندن در حال کار بر روی این تکنولوژی است .
در همین حال شاخه مایکروسافت لندن مدعی شد که این تکنولوژی قابل دستیابی و به زودی نمونه ای از آن دوراهی بازار خواهد کرد ، اما همه چیز در پرده ابهام بود تا این که سرانجام مایکروسافت اعلام کرد که خبر مربوط به "i Loo" حداقل تا اطلاع ثانوی دروغ است و هنوز تکنولوژی توالت های مجهز ، اینترنت سرعت بالا راه اندازی نشده است .

www.c چک کردن ایمیل در دستشویی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها