به دنبال مشاهده روح سرگردان

دهکده «بانوی سفیدپوش» معروف شد

ده ها فرد علاقمند به مسایل ماوراء طبیعی بعد از انتشار خبری مبنی بر مشاهده روح سرگردان یک زن در «کوآلیسلند» یکی از دهکده های ایرلند شمالی که به «بانوی سفید پوش» معروف شده است ،‌ به این دهکده هجوم آوردند.
کد خبر: ۲۲۸۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، روزنامه «دیلی میل» از قول ساکنان منطقه روستای «کوآلیسلند» نوشت: مردم و ساکنان محلی حدود شش هفته است که در یکی از خانه‌های مخروبه روستایی، روح زنی را با لباس سفید مشاهده می‌کنند که در تمام روستا می‌گردد و باعث بروز ترس و وحشت ساکنان شده ‌است ، به طوری که ساکنان این روستا جرات نمی‌کنند، شب‌ها از منازل خود خارج شوند.

ساکنان روستا این روح را، زنی سالخورده توصیف کرده اند که صورتش قابل تشخیص نیست.

هنگامی که اخبار مربوط به ظاهر شدن یک روح سرگردان در منطقه ایرلند شمالی توسط رسانه‌ها منتشر شد،‌ بیش از 60 نفر از روح گیرها و عکاسان خبری به منطقه «کوآلیسلند» هجوم آوردند تا شاید بتوانند در یک لحظه مناسب، روح سرگردان زن سالخورده را شکار کنند.

همچنین براساس شواهد و مدارک موجود،‌ گفته می‌شود این زن در یک تصادف رانندگی که در جاده این منطقه روستایی روی داد، ‌جان خود را از داده ‌است و از آن روز به بعد دایما،‌ روح او در این روستا سرگردان است.

گروه ترجمه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها