جام جم آنلاین: معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران از ارایه سرویس دریافت ریز مکالمات تلفن همراه به صورت الکترونیکی به مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۴۰۵


علیرضا اصغرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قرار است سرویس ریز مکالمه به سرویس‌های سیستم e-care شرکت ارتباطات سیار اضافه و این سرویس به مشترکان ارایه شود.

وی با بیان این که برای راه‌اندازی این سرویس در حال انجام هماهنگی‌های لازم هستیم تصریح کرد: مشترکانی که در این سیستم عضو هستند می‌توانند درخواست خود را به سیستم ارایه دهند و مدت زمانی که ریزمکالمه آن را می‌خواهند مطرح کنند که بعد از 24 ساعت بسته اطلاعاتی به ایمیل مشترک ارسال می‌شود.

وی درباره‌ هزینه‌ استفاده از این سرویس گفت: این سرویس قرار است به صورت رایگان به مشترکان ارایه شود اما ممکن است هزینه‌ای برای آن درنظر بگیرند که به صورت کاراکتری یا صفحه‌ای محاسبه شود.

اصغرنژاد تصریح کرد: این سرویس فعلا برای مشترکان دائمی همراه اول است و چون مشترکان اعتباری از سیستم شارژ استفاده می‌کنند نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران اضافه کرد: در حال حال حاضر مشترکان برای دریافت ریزمکالمات خود می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به یکی از دفاتر هشت‌گانه‌ی دولتی مراجعه کرده و ریز مکالمات خود را دریافت کنند.

وی درباره‌ هزینه این کار گفت: هزینه برای دریافت ریزمکالمات برای هر صفحه 50 تومان محاسبه می‌شود که در قبض مشترکان آورده می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها