گروه حوادث: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از متلاشی شدن 7 باند قاچاق مواد مخدر در هفته گذشته و دستگیری 13 متهم با 2 قبضه سلاح جنگی خبر داد. به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیدجواد کشفی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع گفت: با اجرای طرح انضباط اجتماعی در محدوده منطقه 3، ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام ماموریت‌های ویژه و باهدف شناسایی سرشاخه‌های سوداگران مرگ، موفق شدند 7 شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر را که اطلاعات مربوط به فعالیت آنها در قالب طرح و انضباط اجتماعی به دست آمده بود، شناسایی و با دستگیری 13 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر 800 کیلو مواد افیونی را از آنها کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۲۲۷۹۸۲

سرهنگ کشفی افزود: در یکی از این پرونده‌ها پرسنل ویژه عملیات با اطلاع از مخفیگاه یک سوداگر مرگ به نام علی در خیابان نبرد و کشف ارتباط وی با قاچاقچیان شرق کشور، در اقدامی ضربتی با ورود به مخفیگاه این متهم 382کیلو حشیش به همراه 69 کیلو تریاک و 3 خشاب گلوله با 116 فشنگ و مقادیری مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کردند. وی اضافه کرد: در حالی که ماموران در مخفیگاه متهم حضور داشتند، فردی با مراجعه به این محل قصد ملاقات با قاچاقچی مواد مخدر را داشت که ماموران این فرد را نیز دستگیر و نزدیک 6 میلیون تومان پول نقد و چک‌های مسافرتی را از وی کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در بازرسی از محل، یک دفترچه کشف شده که نشان می‌داد مرد قاچاقچی در یک ماه اخیر یک تن مواد مخدر به فروش رسانده است.

سرهنگ کشفی تصریح کرد: در ادامه فعالیت‌‌ها، ماموران با کنترل خودروهای عبوری به 2 سرنشین یک خودرو مشکوک شدند و پس از بازرسی از این خودرو 92 کیلو تریاک که در 54 بسته به تهران حمل می‌شد، توقیف کردند.

مواد مخدر در لوازم یدکی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه از دستگیری یک باند دیگر از سوداگران مرگ که در پوشش حمل لوازم یدکی خودروهای راهسازی، موادمخدر قاچاق می‌کردند، خبر داد و گفت: به دنبال اطلاعات جمع‌آوری شده در طرح انضباط اجتماعی مبنی بر این که یک قاچاقچی سابقه‌دار قصد دارد مقادیری موادمخدر را با جاسازی درون لوازم یدکی خودروهای راهسازی به تهران منتقل کند، با کنترل مبادی ورودی این خودرو را متوقف کردند و مشخص شد 2 سرنشین خودرو به نام‌های حسین و امان‌الله از قاچاقچیان سابقه‌دار شرق کشور هستند. وی افزود: در بازرسی از خودرو 147 کیلو حشیش و 43 کیلو تریاک کشف و ضبط شد و تحقیق از آنها ادامه دارد.

کشف قرص‌های روانگردان

سرهنگ کشفی تصریح کرد: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر 2 روز پیش اطلاع یافتند فردی به هویت ایرج فعالیت گسترده‌ای را در ارتباط با تهیه و توزیع قرص‌های روانگردان انجام می‌دهد که بلافاصله این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 70 هزار عدد قرص روانگردان و لوازم مربوط به استفاده از مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به افزایش کشفیات در ارتباط با فروش قرص‌های روانگردان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک یک میلیون و 970 هزار قرص و آمپول کشف شده که این میزان کشفیات سال گذشته 403 هزار عدد بوده است.  وی اضافه کرد: در این مدت علاوه بر کشفیات گسترده مواد مخدر، 25 قبضه سلاح جنگی از سوداگران مرگ کشف شده است که 2قبضه از این سلاح‌ها به باند‌های اخیر اختصاص دارد و متهمان با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها