در تهران به بهره‌برداری می‌رسد

نخسیتن بازارچه محصولات کشاورزی کشور

نخستین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تعاونی های تولید روستایی ، بهمن در میدان صادقیه تهران به بهره برداری می رسد .
کد خبر: ۲۲۶۱۷۶

مدیر عامل شرکت های تعاونی تولید روستایی کشور در حاشیه گردهمایی مدیران عامل شرکتهای تعاونی تولید روستایی کشور در کرج گفت: محصولات عرضه شده در این بازار شامل خرما ، برنج ، خشکبار ، حبوبات ، میوه ها و سبزی های بسته بندی است .

وحیدرضا ابطحی افزود : این بازارچه با همکاری سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران و اتحادیه های تعاونی تولید روستایی کشور ، راه اندازی می شود .

وی هدف از ایجاد این بازارچه را کوتاه کردن دست دلالان و واسطه گران سودجو ، عرضه مسقیم محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب و آشنایی تولیدکنندگان با بازارهای هدف و نیاز شهروندان برشمرد .

ابطحی پیش بینی کرد تا پایان سال 88 ، تعداد بازارچه های موجود در استان تهران به 100 مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برسد .

مدیرعامل شرکت های تعاونی تولید روستایی کشور گفت : از ماه آینده نخستین مرکز بسته بندی محصولات سیب زمینی و پیاز در میادین مرکزی میوه و تره بار تهران به بهره برداری می رسد که با افتتاح این مرکز روزانه 300 تن محصول پیاز و سیب زمینی بسته بندی شده با همکاری اتحادیه تعاونی مرکزی در بازار مرکزی میوه و تره بار تهران عرضه می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها