گروه حوادث: مرد ورشکسته پس از ارائه چک‌های بلامحل و فرار، هنگام سرقت از خودروها توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید دستگیر شد. سرهنگ ایرج بهادری، رئیس کلانتری 112 ابوسعید با اشاره به خبر دستگیری متهم به «جام‌جم» گفت: از چندی پیش شکایت‌های متعددی در دادسرای ولی‌عصر (عج)‌ مطرح بود که با ارجاع این شکایت‌ها به کلانتری 112 مشخص شد سارقان در ساعات اولیه بامداد با پرسه زدن در نقاط مختلف تهران و از جمله حوزه استحفاظی این کلانتری، از داخل خودروها سرقت می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۸۸۵۹

سرهنگ بهادری افزود: با افزایش این شکایت‌ها، سرانجام روز گذشته ماموران گشت کلانتری در ساعت 2 بامداد با ظنین شدن به سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، متوجه شدند مرد راننده با پلاک جعلی در حال تردد است که بلافاصله در اقدامی غافلگیرانه، این فرد را دستگیر و در بازرسی از خودرو، چندین دستگاه ضبط و پخش خودرو، 3 زوج پلاک مسروقه و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

اعتراف

با انتقال متهم به واحد تجسس کلانتری و مشخص شدن هویت وی به نام محمدرضا معلوم شد او یک متهم فراری است که پیش از این نیز به اتهام ارائه چک‌های بلامحل متواری و تحت تعقیب بوده است. سرهنگ بهادری اضافه کرد: با اعتراف متهم به 30 فقره سرقت در نقاط مختلف تهران، بازپرس شعبه سوم دادسرای ولی‌عصر دستور بازرسی از محل سکونت متهم را صادر کرد و با عزیمت ماموران به محل، مقادیری اموال مسروقه از جمله پنل ضبط‌صوت، لپ‌تاپ، لاستیک و ... را کشف و ضبط کردند. رئیس کلانتری 112 تصریح کرد: در حال حاضر و با توجه به اعتراف متهم، تلاش برای دستگیری همدست وی و خریداران اموال مسروقه ادامه دارد. بهادری با هشدار به مردم، از آنها  خواست از رها کردن خودروها در محله‌های خلوت و تاریک خودداری و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها