محمدحسین فلاح‌اصغری معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار با بیان این‌که باتری‌های BTS تنها جوابگوی 2 ساعت خاموشی هستند ، گفت: با افزایش خاموشی‌ها شبکه تلفن همراه مختل خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۳۸۱۵
فلاح ‌اصغری درگفتگو با برنا درخصوص خاموشی‌ها و تاثیر آن بر شبکه تلفن همراه گفت: به دنبال قطع برق باتری‌های BTS خالی می‌شود و اختلالات شبکه را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات برای کاهش تاثیرات برق روی آنتن‌های BTS و مختل نشدن شبکه، باتری‌هایی به کار گرفته است که تا 2 ساعت می‌تواند قطعی برق را جوابگو باشد.
معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار اضافه کرد: در صورت ادامه روند قطعی‌های برق بیش از 2 ساعت به طور قطع روی شبکه تاثیر خواهد گذاشت و تا حدودی شبکه را مختل می‌کند.

وی افزود: با افزایش خاموشی‌هاBTS ها از مدار خارج و ترافیک در شبکه ایجاد می‌شود. فلاح‌اصغری توسعه شبکه و ارتقای آن و همچنین خاموشی‌های اخیر را از عوامل اختلالات اخیر شبکه تلفن همراه عنوان کرد.

معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار نگهداری شبکه، کاهش خرابی ‌ها و ارتقای کیفیت شبکه را از جمله برنامه‌های این معاونت در شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون برنامه نگهداری و حفظ شبکه تلفن همراه را در برنامه داریم و بر این اساس خرابی‌ها کاهش خواهد یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها