معاون سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: کارنامه نهایی تمامی مجازین کنکور سراسری سال 87 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند، روی سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۰۱۷۶۷
ابراهیم خدایی به ایسنا گفت: کارنامه این دسته از داوطلبان از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی است.

وی با بیان این‌که داوطلبان از زمان انتشار کارنامه تا 15 روز فرصت دارند اعتراضات خود را ارسال کنند، افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق بخش رسیدگی به شکایات در سایت سازمان یا از طریق آدرس پستی سازمان سنجش اعتراضات خود را ارسال کنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه خاطرنشان کرد: سازمان ظرف مدت 10 روز پاسخ اعتراضات داوطلبان را ارائه می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قانون بومی‌گزینی در کنکور سراسری در صورت لزوم به صورت فوریت در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسفندیار اختیاری کسنویه یزد در خصوص نتیجه بررسی‌های مجلس درباره کنکور 87 و اعتراضات داوطلبان به مهر گفت: قرار شد با انتشار کارنامه‌ها بار دیگر نتایج کنکور 87 با توجه به کارنامه‌ها و جداول مربوط روز یکشنبه در کمیسیون آموزش مجلس بررسی شود.

وی اظهار کرد: قانون بومی‌گزینی به صورت فوریت در صحن مجلس بررسی خواهد شد تا مشکل داوطلبان معترض امسال نیز برطرف شود.

مساعدت سازمان سنجش برای حل مشکل کنکوری‌ها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مساعدت سازمان سنجش آموزش کشور برای حل مشکل کنکوری‌های معترض با رتبه بالا خبر داد و گفت: این مساعدت با گشایش رشته در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.امیر طاهرخانی افزود: سازمان سنجش قول داد برای داوطلبان دارای رتبه‌های بالا که در رشته‌های خوبی که انتخاب کرده بودند، پذیرفته نشده بودند، گشایش رشته و به آنها مساعدت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها