گروه رسانه: تصویربرداری تله فیلم «بمانی هفتم» با حضور بازیگرانی چون رضا شفیعی‌جم، رضا فیض‌نوروزی و معصومه آقاجانی در منطقه درکه تهران کلید خورد. این فیلم تلویزیونی در مرکز سیما فیلم تهیه ‌و توسط مهدی مظلومی کارگردانی می‌شود. بمانی هفتم مانند بیشتر ساخته‌های این کارگردان حال و هوایی طنز دارد. این فیلم داستان شخصی را به نام «بمانی هفتم» روایت می‌کند که بعد از 6 فرزند مرده به دنیا آمده است و چون نام فرزندان قبلی نیز «بمانی» بوده بنابراین به خاطر رسم خانواده وقتی فرزند هفتم زنده می‌ماند بمانی هفتم نامیده می‌شود. داستان این فیلم تلویزیونی از جایی آغاز می‌شود که بمانی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و پس از گذراندن مراحل مقدماتی به استخدام یک اداره دولتی در می‌آید، اما به دلیل وظیفه‌شناسی و وجدان کاری مورد حسادت برخی از کارمندان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۰۱۴۳۹
فیلمنامه بمانی هفتم را مجید فرازمند نوشته و سعید سالارزهی نیز کار تهیه‌کنندگی آن را انجام می‌دهد. بجز بازیگرانی که نامشان آمد هادی کاظمی،‌ امیر آتشانی، تبسم هاشمی، سیامک اشعریون و کریم قربانی نیز در  این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ساخت این فیلم محمدرضا کاظمی (تصویربردار)‌، مسعود شاهوردی (صدابردار)‌، علی مربی (طراح صحنه و لباس)‌، مریم دوستی (گریم)‌، رضا موسوی (عکس)‌ و سعید سالارزهی (تدوین)‌ همکاری می‌کنند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها