کرج - خبرنگار جام‌جم: فردی که تحت عنوان مامور اداره برق و به بهانه نصب لامپ‌ کم‌مصرف وارد منازل مردم می‌شد و با بستن دست و پای صاحبخانه اقدام به سرقت وجوه نقد، طلا و زیورآلات می‌کرد، با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهریار دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش زنی جوان به پلیس آگاهی شهریار مراجعه و با ارائه شکایتی عنوان کرد: فردی با در دست داشتن یک کیف دستی و ابزارآلات برقی مثل لامپ کم‌مصرف و سیم برق خود را مامور اداره برق معرفی و بیان کرد، از طرف اداره برق منطقه‌ای برای تعویض لامپ‌هایی که مصرف زیاد دارند با لامپ‌های کم‌مصرف آمده است و تمامی لامپ‌های خانه ما را به صورت رایگان عوض می‌کند.
کد خبر: ۲۰۰۱۰۴

بنابراین من هم که هر روز در تلویزیون برنامه‌های مختلف در مورد استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف را دیده بودم، حرف‌های او را باور کردم و او را به داخل خانه راه دادم.

شاکی افزود: این فرد پس از ورود به خانه با تهدید چاقو دست و پایم را بست و طلا و زیورآلات، مقداری وجه نقد، مدارک شناسایی و دوربین فیلمبرداری را به سرقت برد.

سرهنگ محمدحسین کریمی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت و این متهم با پیگیری‌های گسترده به اتفاق همدستان خود در شهرک اندیشه کرج دستگیر و مشخص شد عامل سرقت در همسایگی زن مالباخته سکونت داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها