استان مرکزی ؛ فردا ؛ میزبان 16 عضو کابینه است

همزمان با سفر رئیس جمهور، در دور دوم سفرهای استانی به استان مرکزی ، 16 نفر از وزرا ، معاونین و مشاورین رئیس جمهور در شهرها و مناطق محروم این استان حضور می‌یابند.
کد خبر: ۱۹۲۶۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، فردا چهارشنبه و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ، ثمره هاشمی، مشاور ارشد وی از شهرستان‌های خنداب و کمیجان و رحیم مشائی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از شهرستانهای‌ محلات و دلیجان بازدید می کنند.

بر اساس این گزارش، عزیزی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز در شهرستان‌های تفرش و آشتیان و کلهر مشاور رئیس جمهور در امور اطلاع رسانی و رسانه نیز در شهرستان خمین و شازند سخنرانی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان نیز فردا در شهرستان‌های زرندیه و شازند حضور می یابد.

عباسی وزیر تعاون در شهرستان دلیجان ،باقری لنکرانی ، وزیر بهداشت در شهرستان خنداب،فتاح وزیر نیرو در شهرستان ساوه، جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی در شهرستان خمین و زاهدی وزیر علوم در شهرستان تفرش حضور خواهند یافت.

فردا شهرستان‌های اراک ،محلات،آشتیان، زرندیه، کمیجان و شازند به ترتیب میزبان محرابیان وزیر صنایع و معادن، میرکاظمی وزیر بازرگانی،بهبهانی سرپرست وزارت راه و ترابری ،سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی ، سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نوذری وزیر نفت خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها