سینما 2008

بازداشت «بتمن» به اتهام ضرب و شتم مادر و خواهرش

فارس: کریستین بل، بازیگر فیلم «بتمن» به اتهام ضرب و شتم مادر و خواهرش بازداشت شد. کریستین بل، بازیگر نقش بتمن، بیش از 4 ساعت در بازداشت به سر برده و سپس به قید ضمانت آزاد شد. به گزارش پلیس لندن، دلیل بازداشت بل، ضرب و شتم مادر و خواهرش بوده است.
کد خبر: ۱۹۰۸۱۵

بنابر این گزارش،این بازیگر 34 ساله پس از آن‌که تمام اتهامات خود را رد کرد، به قید ضمانت تا ماه سپتامبر آزاد شده است تا در این مدت نیز تحقیقات لازم انجام شود.

به گزارش رویترز، جنی مادر 61 ساله کریستین بل از دادن توضیح بیشتر در این خصوص به خبرنگاران امتناع کرده است.

معرفی 25 چهره جدید سینمای مستقل‌

جام‌جم آنلاین: مجله فیلمساز، فهرست 25 چهره جدید سینمای مستقل را منتشر کرد.در این فهرست که برای دهمین سال منتشر می‌شود، نام 6 فیلمساز جوان به خاطر فیلم‌های کوتاهی که ساخته‌اند، به چشم می‌خورد.
به گزارش پایگاه خبری فیلم کوتاه، اسمات ماکولای،‌ تهیه‌کننده آمریکایی و سردبیر مجله فیلمساز در بیانیه‌ای به بهانه دهمین سال انتشار این فهرست اعلام کرد؛ افراد حاضر در فهرست 25 چهره جدید، تنها نوآورانی نیستند که معتقدیم بر چشم‌انداز آینده سینما تاثیر می‌گذارند بلکه آنها همچنین هنرمندانی هستند که خود را وقف بازتعریف آنچه به عنوان سینمای مستقل می‌شناسیم، کرده‌اند.

شش سازنده فیلم کوتاهی که نامشان در فهرست این مجله آمده است: مینا جوزف برای فیلم مرد، آندرو مک‌لین برای فیلم اسکیمو، دی ریس برای فیلم مطرود، دانیل رابین برای فیلم المپیک تابستانی من، کریستینا وورس برای فیلم خانم‌ها و بن زیتلین برای فیلم افتخار در دریا هستند.

مجله فیلمساز که یکی از نشریات مهم سینمای مستقل دنیا محسوب می‌شود، به خاطر فهرست‌هایش درباره بهترین فیلم‌ها، سینماگران، جشنواره‌ها و... شهرت دارد.

تقدیر از میلوش فورمن در مرکز فیلم نورث‌وست

ایسنا: با نمایش مجموعه‌ای از آثار میلوش فورمن سینماگر چک‌تبار در مرکز فیلم نورث وست، برنامه ویژه بزرگداشت خالق آثاری چون «دیوانه از قفس پرید» و «آمادئوس» برگزار می‌شود.

بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی مرکز فیلم نورث وست، برنامه چشم‌اندازی بر آثار فورمن توسط این مرکز و با همکاری موزه هنرهای مدرن نیویورک، مرکز فرهنگی جمهوری چک و مرکز ملی آرشیو فیلم ایالات متحده برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش در این اقدام فرهنگی، فیلم‌هایی از فورمن شامل ارواح گویا، آمادئوس، پیتر سیاه، عشق بلونداست، پرواز برفراز آشیانه فاخته و از زمین کنده شدن به نمایش در‌می‌آید.

میلوش فورمن که در طول حیات هنری 40 ساله‌اش آثار درخشانی به سینمای جهان ارائه داده در پیامی به مرکز فیلم نورث وست اعلام کرده است: من هنگام ساخت فیلم‌هایم، خیلی زود به این نتیجه رسیدم که شما می‌توانید به زبانی متفاوت صحبت کنید و مخاطبان مختلفی هم داشته باشید، اما طبیعت بشری بسیار متفاوت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها