جام‌جم: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان در دومین دوره المپیاد ایرانیان که در شهرستان تنکابن برگزار شد، تیم مازندران در هر دو رده‌بندی مدالی و امتیازی به مقام قهرمانی دست یافت. این تیم با کسب 4 مدال طلا و 3 نقره با مجموع 70 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های تهران و همدان نیز با 41 و 36 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۸۹۹۱۴

11 شیرجه رو به اردو دعوت شدند

جام‌جم: از سوی کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا، 11 شیرجه‌رو برای حضور در نخستین اردوی انتخابی تیم‌های ملی شیرجه بزرگسالان و رده‌های سنی دعوت شدند.  اردوی 2 هفته‌ای شیرجه‌روهای تیم ملی تا روز 13 مرداد زیر نظر جوکوم سون، سرمربی تیم ملی شیرجه، امید حدیقی و مهرداد مجیر مربیان تیم ملی ادامه می‌یابد.  تیم ملی شیرجه ایران، شهریور امسال در مسابقه‌های جهانی آلمان شرکت می‌کند.

صعود علیرضایی در جدول فینا

جام‌جم: محمد علیرضایی، شناگر 22 ساله کشورمان با 11 پله صعود از مکان بیست و ششم جدول فینا به مکان پانزدهم صعود کرد. علیرضایی با ثبت رکورد 95/27 ثانیه در رشته 50 متر قورباغه به این رتبه دست یافت.

تجلیل از قهرمانان جانباز خراسان رضوی‌

جام‌جم: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع)‌ از سوی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی 120 ورزشکار معلول و جانباز در رشته‌های مختلف ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند. در این مراسم که با حضور محمود خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد از 6 ورزشکار پیشکسوت این استان نیز تقدیر به عمل آمد.

سومین پیروزی پیاپی تیم والیبال پیکان‌

جام‌جم: تیم والیبال پیکان، مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا سومین گام خود را در مسابقه‌های امسال هم پرقدرت برداشت و با حساب 3 بر صفر اسیل قزاقستان را پشت سر گذاشت. پیکانی‌ها با این پیروزی به عنوان تیم نخست گروه B به نیمه نهایی صعود کردند.  این مسابقه‌ها در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم پیکان توانست با حساب 25 بر 20، 25 بر 9 و 25 بر 19 نماینده میزبان را از پیش‌رو بردارد تا فردا (دوشنبه)‌ دیدار ضربدری را برگزار کند.

رکورد رضازاده شکسته شد

جام‌جم: رکورد قدیمی حسین رضازاده قبل از برپایی بازی‌های المپیک 2008 پکن پس از 9 سال توسط یک ایرانی جابه‌جا شد. رکورد یکضرب جوانان ایران و آسیا در دسته فوق سنگین که در اختیار قهرمان پرآوازه کشورمان حسین رضازاده قرار داشت، در جریان رقابت‌های وزنه‌برداری المپیاد ایرانیان توسط بهداد سلیمی از مازندران شکسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها