همبازی ادی مورفی در «دیو را ملاقات کن» 23 اوت 1976 در کالیفرنیا به دنیا آمده است. این بازیگر خوش‌اندام و عضلانی همیشه می‌‌خواست مثل پدر بازیگرش جیمز کان بازیگر شود و در نقش آد‌م‌های سرسخت بازی کند. از همان دوران کودکی همراه پدرش سر صحنه فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی حاضر می‌شد و بازیگران اکتورز استودیو مثل مارلون براندو و شان پن را تحسین می‌کند و دوستدار شیوه بازیگری آنهاست.
کد خبر: ۱۸۹۷۵۵
او پسر بزرگ خانواده است و پدرش با بازیگر شدن وی مخالفتی نداشت. پدر و مادر اسکات زمانی که او یک ساله بود از هم جدا شدند. مادرش شیلاراین هم بازیگر بود. او دوران کودکی‌اش را به تناوب در منزل پدر و مادرش گذراند.
از کودکی به ورزش هم علاقه خاصی داشت و این نکته را در فیلم‌هایش به نمایش می‌گذارد. شروع کارش در سینما، با بازی در فیلم‌های مستقل و غیر‌متعارف بود. سال 2002 در اولین ساخته سینمایی نیکلاس کیج در مقام کارگردان بازی کرد. این فیلم «سانی» نام داشت. سانی نام کاراکتر پدرش در فیلم کلاسیک «پدرخوانده» (1972)‌ بود.

جالب این که سازنده فیلم یعنی فرانسیس فوردکاپولا عموی کیج است!‌ اسکات در نوجوانی به کار موسیقی هم پرداخت، ولی با ورود به دنیای سینما آن را رها کرد. در دانشگاه همکلاسی آنجلینا جولی بود که بعدها در «سرقت در 60 ثانیه» (2000)‌ با یکدیگر همبازی شدند. اولین بار سال 1995 جلوی دوربین سینما ظاهر شد. تا به حال در 35 فیلم بازی کرده که معروف‌‌ترین آنها عبارتند از: «دشمن مردم» (1998)‌، «وراستی بلوز» (1999)‌، «یازده یار اوشن» (2001)‌، «درون آبی دریا» (2005)‌، «قلب‌های تنها» (2006)‌ و «قوانین بروکلین»‌ (2007)‌.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها