گروه حوادث: ‌کودک 2 ساله‌ای که عمدا از سوی والدینش در پارک شهر رها شده بود، توسط ماموران به مقر انتظامی منتقل شد. در چهره‌اش معصومیت خاصی موج می‌زد، تنها در گوشه‌ای از پارک روی نیمکت نشسته بود و جرات پایین آمدن از روی نیمکت را نداشت. با چشمان سیاه و کوچک خود در جستجوی چهره آشنایی بود تا شاید او را دوباره به آغوش بکشد.
کد خبر: ۱۸۷۲۶۹

وقتی ناامید شد، شروع به گریه کرد،  اما کسی به سراغش نیامد. وقتی نگهبان پارک متوجه این کودک تنها شد، موضوع را به ماموران خبر داد و با حضور ماموران انتظامی در محل، کودک 2 ساله که هنوز قادر به تلفظ واژه‌ها نبود به کلانتری منتقل شد.

در بررسی پلیس از کیف آبی رنگی که این کودک به همراه داشت مقادیری دارو، یک پتوی کوچک سبز رنگ و یک دستنوشته کشف شد که کودک را محمد  غ معرفی کرده بود و معلوم بود که از طرف والدینش درون کیف قرار داده شده است.تحقیقات اولیه کاملا مشخص کرد که این کودک عمدا از سوی والدینش در پارک رها شده است. براستی راز سر به مهر رها کردن این کودک چیست؟

بدون تردید می‌توان هزار و یک دلیل برای رها کردن این کودک برشمرد، می‌دانیم که والدین او نیز دلشان برای خنده کوچولوی خود در فضای خانه‌ای که به آن انس گرفته بود، تنگ خواهد شد.

کاش والدین محمد برای حفظ او از وجدان‌های بیدار و انسان‌هایی که قلبشان برای همنوعان خود می‌تپد، کمک می‌خواستند تا کوچولوی آنها این چنین سرگردان نشود.

کاش....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها