«سلیمان الحربیش» رییس صندوق اوپک برای توسعه بین الملل، پیشنهادهای ارایه شده از سوی رییس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس صندوق اوپک را بسیار سازنده و مثبت توصیف کرد و گفت: از این پیشنهادات راهگشا در جهت خدمت به کشورهای فقیر استفاده می کنیم.
کد خبر: ۱۸۱۶۷۷
«الحربیش» پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و نهمین اجلاس شورای وزیران صندوق اوپک همچنین از حضور دکتر «محمود احمدی نژاد در این اجلاس قدردانی کرد. 

رییس جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار توانمندی ها و امکانات کشورهای صادرکننده نفت را فراوان دانست و تصریح کرد: باید نقش و برنامه های جدیدی برای تاثیرگذاری بیشتر و روز افزون صندوق اوپک تعیین کرد.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه کشورهای عضو اوپک منابع فراوانی دارند که در بانک های جهانی رسوب کرده و برای ملت ها سودی ندارد، گفت: می توان بخشی از منابع کشورهای صادرکننده نفت را در اختیار صندوق اوپک برای توسعه بین الملل قرار داد تا به صورت وام در اختیار کشورهای مستضعف قرار گیرد.

رییس جمهوری با تاکید بر این نکته که شرایط حاکم بر جهان به سرعت در حال تغییر است ، اظهار داشت: باید خودمان را برای تغییرات در جهان آماده کنیم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها