سارق بدشانس وقتی کیف زنی را سرقت کرد، با بدشانسی در دام شوهر او افتاد که به طور اتفاقی در مسیرش قرار گرفته بود. «من بدشانس‌ترین سارق هستم زیرا پس از سرقت در میان 13 میلیون نفر جمعیت تهران، راه مرد موتورسواری را سد کردم و خواستم برای دریافت پول با من همراهی کند که شوهر زن مالباخته بود».
کد خبر: ۱۷۶۰۱۰
بازپرس شعبه 8 دادسرای جنایی با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: روز گذشته جوان سارقی در یکی از محله‌های خلوت غرب تهران پس از سرقت کیف یک زن متواری شد و تلاش زن مالباخته برای دستگیری سارق کیف بی‌نتیجه ماند.

قندی‌زاده افزود: یک ساعت بعد مرد سارق تصمیم گرفت با استفاده از کارت اعتباری این زن اقدام به برداشت پول از حساب وی کند و با توجه به این که رمز کارت را درون کیف پیدا کرده بود،‌ با مشاهده مردی موتورسوار راه او را سد کرد و خواست با دریافت مبلغی، او را به اولین شعبه بانک انتقال دهد.

دزد بدشانس‌

به دنبال این ماجرا در میانه راه، مرد سارق از مرد موتورسوار خواست به دلیل آشنا نبودن وی با دریافت پول از عابربانک، وی را کمک کند که مرد موتورسوار نیز پذیرفت.

بازپرس جنایی افزود: وقتی مرد موتورسوار و جوان سارق مقابل بانک متوقف شدند، سارق کارت اعتباری را در اختیار وی قرار داد و مرد موتورسوار با مشاهده کارت و مشخصات همسر خود که روی آن درج شده بود با سارق درگیر و در تماس با همسر خود متوجه شد ساعتی قبل کیف وی از سوی مرد سارق سرقت شده است.

دستور تحقیقات‌

به دنبال این ماجرا، سارق بدشانس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرای جنایی منتقل شد.

مرد سارق در تحقیقات، خود را محمود معرفی کرد و گفت: من بدشانس‌ترین سارق هستم زیرا پس از سرقت در میان  13 میلیون نفر جمعیت تهران، راه مرد موتورسواری را سد کردم و خواستم برای دریافت پول با من همراهی کند که شوهر زن مالباخته بود.

بازپرس قندی‌زاده افزود: با دستور قضایی، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات اولیه در بررسی سوابق متهم حاکی است وی چند ماه پیش پس از تحمل کیفر از زندان آزاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها