جام‌جم: شاید در پایان 10 بازی امروز لیگ دسته اول فوتبال، بهتر بتوان درباره شانس‌‌های اصلی صعود به لیگ‌برتر حرف زد. امروز این تیم‌ها به مصاف هم می‌روند: گروه الف: تراکتورسازی با استیل‌آذین، شموشک با کاوه، شهرداری بندرعباس با گل‌گهر سیرجان، سرخپوشان با پیام مشهد، نیروی زمینی با داماش/ گروه ب: شاهین پارس جنوبی با نساجی قائمشهر، هما با کوثر، آلومینیوم‌سازی اراک با اتکا، فولاد اهواز با تربیت یزد، مس رفسنجان با شهرداری تبریز.
کد خبر: ۱۷۱۹۴۸

رای دادگاه دایی  مایلی‌کهن؛ هفته بعد

جام‌جم: رئیس شعبه 1060 دادگاه عمومی تهران از صدور رای پرونده مایلی‌کهن  که با شکایت علی دایی تشکیل شده  ظرف یک هفته آینده خبر داد.

جلسه دیروز با حضور قاضی صفوی، مایلی‌کهن، موکلش و وکیل مدافع علی دایی برگزار شد.

دیدار فوتبالی‌ها با علی‌آبادی‌

جام‌جم: دیروز کادر فنی تیم ملی فوتبال با رئیس سازمان تربیت بدنی ملاقات کردند و او را در جریان برنامه‌های آینده این تیم قرار دادند.

علی‌آبادی برای این‌که از این جلسه به عنوان دخالت سازمان در امور فوتبال سوءتعبیر نشود، دراین‌‌باره گفت: نشست با فدراسیون فوتبال از جلسات همیشگی سازمان تربیت بدنی با فدراسیون‌هاست.

مصدومیت آقایی جدی است‌

جام‌جم: احتمال دارد عباس آقایی تا پایان فصل نتواند پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی کند.

دکتر زرینه در‌این‌باره به ایسکانیوز گفت: بینی شکسته آقایی را جا انداختیم، اما اگر نیاز به جراحی باشد باید تا پایان فصل استراحت کند.

قطعه نام‌آوران، جایگاه ابدی فریبرز مرادی‌

جام‌جم: پیکر مرحوم فریبرز مرادی، بازیکن اسبق و بااخلاق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال، صبح دیروز با حضور جمعی از پیشکسوتان و هم‌دوره‌ای‌هایش، تشییع و در قطعه نام‌آوران آرام گرفت. مرحوم مرادی عصر روز یکشنبه بر اثر سانحه برق‌گرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها