
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در راستای حفظ سلامت باغات و جلوگیری از انتشار آفات و بیماریهای گیاهی، نشستی با حضور جوادپور مدیر حفظ نباتات، اسمعیل زاده رئیس مرکز تحقیقات، مسلم زارع مدیر جهادکشاورزی مهریز، سروان طباطبایی از فرماندهی نیروی انتظامی، شاکری از موسسه بذر و نهال کشور، سایر کارشناسان و مسئولان دستگاههای مرتبط برگزار شد.
دهقان دادستان شهرستان مهریز در این جلسه بصورت وبیناری با اعلام حمایت کامل دستگاه قضایی، بر برخورد قانونی با هرگونه تولید، توزیع و عرضه نهالهای آلوده و غیراستاندارد، خواستار تشدید نظارتها در این حوزه شد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان مهریز با تشریح کامل فرآیند تولید و نظارت بر عرضه نهال پسته سالم و استاندار از همراهی فرماندهی نیروی انتظامی و آمادگی این مجموعه برای همکاری و پشتیبانی از اقدامات نظارتی و اجرایی جهادکشاورزی در برخورد با متخلفان خبر داد.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد خاطر نشان کرد؛ با تقویت بازرسیهای میدانی و هماهنگی بین دستگاههای مسئول، روند شناسایی و برخورد با واحدهای متخلف با جدیت دنبال شود تا از ورود خسارت به باغات جلوگیری گردد.
این مقام مسئول در پایان بر اهمیت وظایف مسئولین فنی نهالستانها و لزوم برگزاری دورههای آموزشی جهت افزایش تعداد این مسئولین در شهرستان نکاتی را ایراد و مصوب نمود.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند