به گزارش جام جم آنلاین، دفتر آیتالله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیهای اعلام کرد: با اندوهی فراوان، شهادت حضرت آیت الله خامنه ای (رضوان الله علیه) رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی را به مردم شریف ایران و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم.
در این بیانیه آمده است: «جایگاه رفیع آن بزرگوار و نقش منحصر به فردشان در مدیریت نظام جمهوری اسلامی طی سالهای متمادی بر همگان آشکار است.»
در ادامه این بیانیه آمده است: «بدون شک دشمنان با شهادت ایشان و تجاوز گسترده به ایران قصد ضربه زدن به این کشور را دارند.
از ملت بزرگ ایران انتظار میرود در این شرایط دشوار و حساس، با حفظ وحدت و انسجام ملی، اجازه ندهند متجاوزان به اهداف شوم خود دست یابند. از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی، و برای همه داغدیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم.»
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند