
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد - در راستای گسترش عدالت سلامت و کاهش هزینههای درمانی خانوادهها، بیمارستان سیار برکت طی سال جاری در شهرستان مروست مستقر و اقدام به ارائه خدمات رایگان تشخیصی و درمانی خواهد کرد. این تصمیم صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامهریزی به ریاست اسماعیل دهستانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، نهایی شد.
در این جلسه که با حضور مسئولان و متولیان حوزه سلامت برگزار شد، اعلام شد که این بیمارستان سیار با بهرهگیری از تیمهای تخصصی و گروههای جهادی، خدمات متنوع پزشکی را به مردم منطقه ارائه میدهد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند