
جام جم آنلاین - خوزستان، قباد ناصری ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تقدیر از حضور فرماندار، رییس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و بخشدار بخش مرکزی شهرستان رامهرمز گفت: هیچ کاری پسندیدهتر از خدمت به مردم نیست، چه در جبهه تولید، چه در عرصه مسئولیتهای اجتماعی و خوشبختانه این رویکرد توسط کلیه مدیران ارشد صنعت نفت دنبال میشود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون افزود: طی سالهای گذشته تلاش کردیم که مشکلات و کاستیهای همجواران محترم تاسیسات فرایندی را در بخشهای عمران، آموزش، فرهنگ، ورزش و سلامت مرتفع نماییم که خوشبختانه در این مسیر موفق بوده و بازخوردهای مثبتی را از مردم دریافت نمودیم.
در ادامه یوسف زمانی اصل، فرماندار شهرستان رامهرمز با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره در کنار مردم و مسئولین رامهرمز بوده تاکید کرد که این شرکت بخش بزرگی از نیازهای شهرستان به ویژه در حوزه روستایی را برآورده نموده است.
به گزارش جام جم، این ۶ هزار بسته نوشت افزاری طی روزهای آتی بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار رامشیر، رامهرمز، باوی و بخش غیزانیه اهواز توزیع خواهند شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند