در این راستا شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴ شهر تهران در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۱۸ میزبان تعدادی از فعالین این حوزه بود.
حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه ۴ با تشریح اقدامات فرهنگی انجام شده در سطح آبفای استان تهران و شرکتهای زیرمجموعه گفت: مدیریت مصرف آب و بهرهگیری از فضای حقیقی و مجازی برای اطلاعرسانی و جذب مشارکتهای مردمی و دستگاههای مختلف، یکی از راهکارهای مؤثر در حفظ منابع آبی کشور است. خبرگزاریها نقش مهمی در این زمینه دارند؛ با انتشار خبرهای مربوط به اهمیت صرفهجویی و روشهای کاهش مصرف آب، میتوان جامعه را به مسئولیتپذیری ترغیب کرد. علاوه بر این، استفاده از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، فرصت بینظیری برای بسیج عمومی و اطلاعرسانی سریع و مؤثر فراهم میآورد. آموزش، آگاهیبخشی و تشویق به مصرف بهینه آب، باید در اولویت برنامههای ملی قرار گیرد تا با همکاری هم، بتوان گامهای مؤثری در حفاظت از منابع آب برداشت.
گفتنی است این نشست با هدف اطلاعرسانی به شهروندان تهرانی در خصوص نصب ادوات کاهنده و شیرآلات کاهنده در منازل ، ادارات ، مراکز خرید و ... و جلب همکاری رسانههادر شرایط کمآبی برگزار شد و نمایندگان رسانه ها و مطبوعات ضمن استقبال از همکاری با شرکت آب و فاضلاب در جهت اطلاع رسانی و ترغیب مردم به مدیریت بهینه مصرف آب، آمادگی خود را در راستای تعاملات و ارتباطات بیشتر و موثرتر اعلام نمودند.
در ادامه مدیر دفتر مدیریت مصرف در خصوص ارائه راهکارهای مصرف بهینه آب و معرفی ادوات کاهنده مصرف و نحوه استفاده از آن توضیحاتی جامع ارائه نمود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
محمود قماطی، نائبرئیس شورای سیاسی حزبالله در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم»:
صریح و بیپرده با علیرضا خانی عضو سابق هیأت مدیره استقلال
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند