اطلاعیه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسلامشهر

جزئیات اجرای مرحله اول کالابرگ الکترونیکی در اسلامشهر

بهنام امامی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اسلامشهر گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی به منظور حمایت از سبد غذایی تأمین سلامت مردم امکان خرید اعتباری ۱۱ قلم کالای اساسی در دو مرحله اجرا خواهد شد، مرحله اول قبل از سال نو خواهد بود.
بهنام امامی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اسلامشهر گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی به منظور حمایت از سبد غذایی تأمین سلامت مردم امکان خرید اعتباری ۱۱ قلم کالای اساسی در دو مرحله اجرا خواهد شد، مرحله اول قبل از سال نو خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۹۴۷۷۹

در شهرستان اسلامشهر حدود ۱۲۵ هزار خانوار و در مجموع ۳۵۸ هزار نفر مشمول این دوره طرح کالابرگ الکترونیکی خواهند بود.

شهروندان محترم می‌توانند از بستر سایت hemayat.mcls.gov.ir از وضعیت دهک‌بندی خود که در بهمن ماه سال جاری بروزرسانی شده است مطلع شوند.

خلاصه جزئیات طرح به شرح ذیل می‌باشد:
به هر نفر در دهک ۱ تا ۳ مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعتبار و به هر نفر در دهک ۴ تا ۷ مبلغ ۳۵۰ هزار تومان اعتبار تعلق می گیرد.

مدت استفاده از اعتبار هر مرحله یک ماه است.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل: (شیر کم چرب بطری، پنیر uf، ماست کم چرب، تخم‌مرغ، مرغ، گوشت منجمد گوساله، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و روغن مایع) مشمول خرید اعتباری می‌شوند.

اعتبار روی کدملی سرپرست خانوار شارژ می شود و سرپرست با هر کدام از کارت‌های بانکی خود می تواند از این اعتبار استفاده نماید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، جانبو، هفت، دیلی مارکت، گندم، هایپرمی، وال مارکت و فروشگاه مجازی اسنپ و فروشگاه های خردی که قبلاً به طرح متصل شده‌اند، کالابرگ ارائه می‌دهند.

مزیت‌های این دوره نسبت به دوره قبل:
تفاوت مثبت این مرحله با مرحله های قبل این است در این مرحله نیاز نیست حتماً از همه ۱۱ قلم کالا خریداری شود و خانوارها می‌توانند بر اساس نیاز خود کل مبلغ را به یک قلم کالا در تعداد بالا یا چند قلم کالا اختصاص دهند.

تفاوت مثبت دیگر این مرحله با مرحله های قبل این است سهم پرداختی از طرف مردم در این مرحله صفر است، به طوری که مردم می توانند تا سقف مجموع اعتبار خانواده از این ۱۱ قلم به صورت #رایگان و بدون پرداخت #وجه خرید نمایند.

در طرح کالابرگ الکترونیکی فروشگاه‌هایی که مرتکب تخلفات زیر شده‌اند، به عنوان فروشگاه متخلف شناسایی شده و ترمینال آنها غیرفعال خواهد شد:
افزایش صوری وزن کالا و دریافت اعتبار کالابرگی بالاتر از میزان واقعی فروش و حذف پرداخت نقدی مشتریان
اجبار مشتریان به خرید تمامی اعتبار کالابرگ در یک مرحله
ثبت فروش‌های صوری اقلام کالابرگپرداخت وجه نقد به ازای کسر مبلغی از اعتبار کالابرگ
کم فروشی، اجبار به خرید نشان تجاری خاص یا کالای خاص
تغییر ورژن فروشگاه بدون اعلام به شرکت فارا.

ترمینال‌هایی که مرتکب موارد فوق شود، با تحلیل پایگاه داده شناسایی و سپس غیر فعال می‌گردند.

ترمینال‌های غیرفعال شده به علت تخلفات به هیچ وجه مجددا فعال نخواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها