بسته‌های بازرگانی در نقش یک نمایشگاه اقتصادی
رئیس سازمان صداوسیما در اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی - اقتصادی آگهی‌های بازرگانی مطرح کرد

بسته‌های بازرگانی در نقش یک نمایشگاه اقتصادی

در اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی - اقتصادی آگهی‌های بازرگانی مطرح شد

انتخاب ۱۰۰ اثر برگزیده

سرپرست اداره کل بازرگانی صدا و سیما با اشاره به اینکه ۹۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی-اقتصادی آگهی‌های بازرگانی رسیده است، گفت: این آثار مورد داوری کارشناسان قرار گرفت و ۱۰۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.
سرپرست اداره کل بازرگانی صدا و سیما با اشاره به اینکه ۹۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی-اقتصادی آگهی‌های بازرگانی رسیده است، گفت: این آثار مورد داوری کارشناسان قرار گرفت و ۱۰۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.
کد خبر: ۱۴۹۱۴۸۱
به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا زنگانه در اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی-اقتصادی آگهی‌های بازرگانی با اشاره به اینکه دومین جشنواره فرهنگی-اقتصادی آگهی‌های بازرگانی از دیروز شروع شده است، افزود: پس از فراخوان این جشنواره، ۹۰۰ اثر به دبیرخانه رسید. 
 
وی ادامه داد: به این ترتیب آثار توسط کارشناسان داوری شد و ۱۰۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب گردید.
 
سرپرست اداره کل بازرگانی صدا و سیما درباره اهداف جشنواره تأکید کرد: یکی از اهداف جشنواره تأکید بر اهمیت شعار سال است که دلیل محکمی برای انجام اقدامات لازم در راستای تحقق این مهم است.
 
زنگانه ادامه داد: فراهم کردن شرایط برای همه کسب‌وکارها جهت انجام تبلیغات از تلویزیون نیز یکی دیگر از اهداف ماست.
به گفته وی، توجه به سبک ایرانی و اسلامی نیز هدف سوم ما در این حوزه است.
 
وی با اشاره به نکات مورد توجه در تبلیغات، گفت: توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از این نکات است.
 
زنگانه خاطرنشان کرد: علاوه بر این توجه به کالاهایی که در کنار توجه به مسائل خود، به موضوعات دیگر جامعه مانند ناترازی‌ها در حوزه انرژی نیز توجه دارند، مهم است.
 
در این مراسم، اسامی یکصد برند برگزیده نیز اعلام شد. در صنوف خدماتی ۱۹ برند، صنوف صنعتی ۴۱ برند و صنایع غذایی ۲۹ برند مطرح شدند.
انتخاب ۱۰۰ اثر برگزیده
 
انتخاب ۱۰۰ اثر برگزیده
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها