
به گزارش جام جم آنلاین، مدیر انتقال گاز استان خراسان رضوی گفت: مصرف گاز خراسان رضوی نسبت به سال گذشته پائین تر است و این نشان از همکاری مردم دارد.
افشون افزود: شبکه های انتقال گاز بصورت پیوسته است و برای حفظ پایداری فشار گاز باید تصمیم به صورت ملی گرفته می شود.
وی تاکید کرد : برای گذر از روزهای مانده زمستان همچنان از مردم درخواست داریم تا صرفه جویی انرژی را ادامه دهند.
لازم به ذکر است سیدحسن حسینی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس در بازدید از شرکت گاز خراسان رضوی به پویش دو درجه کمتر پیوست و از مردم تقاضا کرد طی روزهای سرد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند