در پاییز ۱۴۰۳ صورت گرفت؛

برقراری بیش از ۱۹۷ هزار تماس توسط سامانه ۱۲۲ آبفای همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برقراری بیش از ۱۹۷ هزار تماس توسط سامانه ۱۲۲ در پاییز سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۸۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سه ماهه پاييز سال جاری، بیش از ۱۹۷ هزار تماس ورودي و خروجي را در سامانه تماس ثبت کرده كه از اين ميان ۴۵ درصد به كارشناسان پاسخگويی متصل شده و ۵۵ درصد به صورت ماشینی، پاسخگویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیرامون موضوعات تماس‌های دريافتی متصل به كارشناسان، تصریح کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاع‌يابی از قطعی‌ها و پيگيری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشتركين و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است همچنین تعداد ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمينه اطلاع يابی، بدون نياز به كارشناسان پاسخگويی شده است.

وی ادامه داد: از ۲۲ هزار درخواست مشتركين كه به مركز ارتباطات رسيده است، بيش از ۲۰ هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگويی با مشترك به نتيجه رسيده و كمتر از هزار تماس، نيازمند بررسی كارشناسی و زمان‌بر بوده است.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آب و فاضلاب شهری و روستايي در سطح استان، تعداد ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبكه و انشعابات آب و ۱۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگي و شكستگی فاضلاب بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
روز ادای دین

سفیر ایران در لبنان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با روزنامه «جام‌جم» از پیام‌های مراسم با شکوه بیروت می‌گوید

روز ادای دین

ابتلای شعر به روزمرگی

دبیر علمی جشنواره شعر فجر در گفت‌و‌گو با «جام‌جم» تأکید کرد آیین‌نامه این رویداد ادبی نیاز به تجدیدنظر دارد

ابتلای شعر به روزمرگی

نیازمندی ها