جام جم آنلاین اصفهان؛ رسانههای تخصصی نقش بسیار مهمی در توسعه و ارتقاء صنعت نمایشگاهی ایفا میکنند. این رسانهها به عنوان مفصلی به منظور اتصال برگزارکنندگان، شرکتکنندگان و مخاطبان عمل میکنند و اطلاعات دقیقی در مورد رویدادها، نوآوریها و روندهای بازار ارائه میدهند. انتشار گزارشها، مصاحبهها و مقالات تحلیلی، رسانههای تخصصی نه تنها به افزایش آگاهی و اطلاعرسانی کمک میکنند، بلکه فرصتی برای معرفی شرکتها و محصولات جدید فراهم میآورند که موجب جذب مخاطبان و افزایش تعاملات تجاری میشود.
رسانههای تخصصی به تحلیل و ارزیابی اثرگذاری نمایشگاهها میپردازند و با ارائه بینشهای عمیق، باعث بهبود کیفیت برگزاری رویدادها و افزایش بازدهی اقتصادی آنها میشوند. این رسانهها با پوشش جامع و حرفهای نمایشگاهها، به تثبیت جایگاه رویدادهای تخصصی در بازارهای ملی و بینالمللی کمک کرده و به برقراری ارتباطات استراتژیک بین شرکتها و صنایع مرتبط کمک میکنند.
نظر به چنین اهمیتی از انتشار «ویژهنامه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای ایران» که از فروردین امسال تاکنون 7 شماره موفق به چاپ رسیده، صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم. این ویژهنامه که به شکل فیزیکی و دیجیتال در اختیار مجموعههای نمایشگاهی، مقامات، و دستاندرکاران قرار گرفته، به عنوان یکی از نوآوریهای شایان توجه در عرصه نمایشگاهی ایران محسوب میشود.
نشریه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران - شماره هفتم
هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد