به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی سوری، در سفر به کرمان گفت: شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکتهای آب و فاضلاب در سراسر کشور است و کلیه سیاستها، اقدامات و تلاش شرکتها را در خدمترسانی به نمایش میگذارد.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردمی موجب تبلور نقش آفرینی مردم (نقش من) در مدیریت خدمات شهری میشود افزود: نسل پیشرفته این دفاتر با نام AG122، بر مبنای فراهم کردن تمامی بسترهای مناسب نرم افزاری، سخت افزاری و سرمایه انسانی بنا شده و به روزترین متد بخشهای خدمترسانی در دنیا است.
وی ادامه داد : تمامی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکتهای آب و فاضلاب که با نام و نشان تجاری ۱۲۲ شناخته میشوند و در سال جاری برای نخستین بار در دنیا و با ابتکار مرکز ملی و شورای تخصصی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد ارزیابی فنی قرار گرفتند و با ۵ ستاره خدمت رسان سطح کمی و کیفی آنها تعیین شد.
سوری افزود: حدود ۵۰ درصد از این شرکتها دارای مراکز ۲ ستاره به بالا هستند که با برنامهریزی های صورت گرفته این مراکز به زودی ارتقا خواهند یافت.
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: وجود نظارت و بسترهای زیرساختی از جمله بهره مندی از ابزار مناسبی نظیر GIS، اسکادا، سامانههای جامع رصد و پایش خودروها و اکیپهای حوادث و اتفاقات (AVL) و وجود ارتباط با نرم افزارهای مختلف درون و برون سازمانی موجب ارائه سطح خدمات با کیفیت به شهروندان میشود و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این مسیر میتواند با توجه به زیرساختهای موجود، به یک نمونه عملیاتی در این حوزه تبدیل شود.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد